| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Welk OS? Al gegoogled?
Onder Leopard werkt VLC niet altijd even goed met (grote) mkv files. Kijk eens hoeveel cpu VLC inneemt op het moment dat ie ermee stopt. Als dit lang niet bij de max in de buurt komt ligt het gewoon aan VLC en zou je MPlayer eens kunnen proberen; met dit soort files is die vaak wat stabieler.
Onder Leopard werkt VLC niet altijd even goed met (grote) mkv files. Kijk eens hoeveel cpu VLC inneemt op het moment dat ie ermee stopt. Als dit lang niet bij de max in de buurt komt ligt het gewoon aan VLC en zou je MPlayer eens kunnen proberen; met dit soort files is die vaak wat stabieler.
excuus. Ik ga er vanuit dat we al in het Leopard tijdperk zitten 
ik draai Leopard...
ik draai Leopard...
Het gaat niet zozeer om de omvang van de bestandsgrootte maar meer om de bitrate van het filmpje. Doorgaans hebben macbooks en mac minis problemen met 1080p filmpjes. Bij mij dus ook. Maar heb nog nooit problemen gehad met 720p versies en aangezien mijn tv toch niet full hd is, download ik die gewoon.
niet geheel onbelangrijk: Hoeveel RAM heeft je MacBook? En welke revisie is het? Er is natuurlijk behoorlijk verschil tussen een 2Ghz Core Duo MacBook met 512MB RAM en een Santa Rosa MacBook met een 2GHz Core 2 Duo en 4GB RAM (en een X3100).
Launching containers into space
2GHz Core 2 Duo (mei 2007) , 2GB RAMWhieee schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:08:
niet geheel onbelangrijk: Hoeveel RAM heeft je MacBook? En welke revisie is het? Er is natuurlijk behoorlijk verschil tussen een 2Ghz Core Duo MacBook met 512MB RAM en een Santa Rosa MacBook met een 2GHz Core 2 Duo en 4GB RAM (en een X3100).
[ Voor 10% gewijzigd door whitehouse op 20-02-2008 12:10 ]
Pagina: 1