Dell Latitude C610 Geen Boot

Pagina: 1
Acties:

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
Hey all,

Ik zit hier met een probleem.
Kheb hier een Dell Latitude C510/C610 (zo staat dat er) Laptop

Nu als ik deze aanzet zie alleen het begin scherm met het "Dell" logo met ene laad balke eronder, eventjes in de hoek F2 voor setup F12 voor boot setup.

maar dan zwart beeld met een wit klein knipperend streepje (lijkt wel DOS) kan hier niks in, niet type, geen error echt helemaal niks.

Kan wel in de BIOS maar ik vind hier niks, en kan hier ook nergens default settings herstellen of niks.....
Kheb me zelf kapot gezocht hierop tot nu dus.... Kheb echt geen idee wat het kan zijn want ikzelf heb geen laptop en werk er niet mee... Kheb alleen nog niet opnieuw XP erop geknalt, want wat mijn familie lid als laatste wilt is alle data verliezen, dus dit laat ik als laatste red middel liggen (deze is van familie lid, en ik mag ut weer oplossen) maar dit krijg ik dus niet opgelost...

iemand die iets weet of mij verder kan helpen a.u.b??

[ Voor 9% gewijzigd door Taurnil op 20-02-2008 00:57 ]

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:22
En dit gebeurde plotseling of is er iets gebeurd met deze laptop? En gedacht aan dell bellen of is garantie periode al voorbij? Je kan natuurlijk hd eruit halen en data even backupen dan heeft hij dat iedergeval vast.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
volgens verhaal: Dochter wilde gaan MSN-en start de laptop op, en toen gebeurde dit. er is niks mee gebeurd verder. kan zijn dat HDD niet meer werkt, of virus want familie lid melde: als het goed is geen anti virus te hebben... (tjah i know)

EDIT:

Laat maar zitten... kheb nog wat forums afgezoht, heb met CD van XP repareren gedaan, en daarna waren er nog "kan deze file niet vinden" problemen. dus een andere XP erop gezet.

Dit topic kan gesloten/deleted worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Taurnil op 21-02-2008 15:58 ]