Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lichte twijfel of dit het juiste subforum is, maar goed... Ik heb het probleem dat nHancer geen FSAA kan forceren in Flight Simulator X. Ik heb diverse 'guides' gelezen om de beste resultaten te krijgen met FSX, maar wat ik ook doe: FSAA werkt niet via nHancer. Het werkt alleen als ik het aanzet in FSX zelf, maar dat is nou juist wat ik niet wil. Volgens de experts MOET FSAA werken als het geforceerd wordt via nHancer. Ik heb diverse drivers geprobeerd (onder andere 169.25 en 169.13). FSAA werkt wel als ik het in FSX aanzet (en in andere games) maar ik wil het forceren (voor een beter resultaat). Iemand enig idee hoe dit kan komen? Kan het iets hardwarematigs zijn? (Lijkt me sterk omdat FSAA op ZICH wel werkt).
Ik heb onlangs Vista opnieuw geinstalleerd en zelfs dat bracht geen verandering... Ik weet nu dus even niet meer in welke hoek ik het moet zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FSX is één spel. Vragen over een enkel spel horen niet in VB maar in SPV.

Move VB -> SPV

Wel zou het handig zijn om eens je specs te posten - behalve dat je een 8800GTX hebt weten we bijzonder weinig over je systeem dus kunnen we nog niet echt meedenken of het iets hardwarematigs kan zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

We zaten dacht ik in de 170.xx-reeks voor de officiële drivers, probeer die eens?

En anders een goede beta, kijk eens rond in de Meuktracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik snap de move naar Spielerij, maar het is meer een probleem met de drivers en hardware en vooral nHancer, dacht ik... En da's geen spel. Maar enfin, ik had zelf ook al moeite met het kiezen van het juiste forum. ;)

Ik heb een E6600 op een MSI P965 Platinum, 2 GB Ram, 8800GTX en Vista 32 bits. Daarnast zit er een X-Fi Gamer in. Ik heb een 320 Gb HD in twee partities verdeeld. Er hangt een USB hub aan de computer en een Logitech FF Joystick (wel met oudere drivers omdat de nieuwste niet werken).

Ik zie trouwens nog geen beta's voorbij de 169.25, laat staan een officiele driver!