Lichte twijfel of dit het juiste subforum is, maar goed... Ik heb het probleem dat nHancer geen FSAA kan forceren in Flight Simulator X. Ik heb diverse 'guides' gelezen om de beste resultaten te krijgen met FSX, maar wat ik ook doe: FSAA werkt niet via nHancer. Het werkt alleen als ik het aanzet in FSX zelf, maar dat is nou juist wat ik niet wil. Volgens de experts MOET FSAA werken als het geforceerd wordt via nHancer. Ik heb diverse drivers geprobeerd (onder andere 169.25 en 169.13). FSAA werkt wel als ik het in FSX aanzet (en in andere games) maar ik wil het forceren (voor een beter resultaat). Iemand enig idee hoe dit kan komen? Kan het iets hardwarematigs zijn? (Lijkt me sterk omdat FSAA op ZICH wel werkt).
Ik heb onlangs Vista opnieuw geinstalleerd en zelfs dat bracht geen verandering... Ik weet nu dus even niet meer in welke hoek ik het moet zoeken!
Ik heb onlangs Vista opnieuw geinstalleerd en zelfs dat bracht geen verandering... Ik weet nu dus even niet meer in welke hoek ik het moet zoeken!