Toon posts:

iPod touch word niet herkend als usb-device

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het aansluiten van mijn ipod touch met mijn acer, wanneer ik hem met het kabeltje aan de computer link, krijg ik van windows een foutmelding: usb-apparaat kan niet worden herkend, waardoor er dus geen contact met de computer en dus ook niet met iTunes gemaakt kan worden. Bij apparaatbeheer onder hub-dinges staat: "onbekend apparaat" en als ik zoek naar de driver-software kan deze niet gevonden worden. Het ligt aan mijn pc want op andere computers lukt het wel gewoon om aan te sluiten. Andere iPods worden ook niet meer herkend en ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Heeft iemand een idee?

[Ik weet wel iets van computers, maar duidelijke handelingen zouden heel fijn zijn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Ik word.
Jij wordt.
Hij wordt/iPod wordt.

Ik heb helaas geen specifieke oplossing voor je, maar als eerste zou ik de iTunes software opnieuw installeren. Onder Windows is het ook verstandig de 'oude' iTunes eerst te deïnstalleren (XP is een tijdje geleden voor me, maar onderstaand stappenplan zou grofweg moeten kloppen).

- Kies Start -> Configuratiescherm -> Software toevoegen/verwijderen.
- Selecteer iTunes -> Verwijder/deïnstalleer (iets in die trant). Als je een bibliotheek hebt met 10.000 nummers die keurig gesorteerd zijn is het slim eerst een backup hiervan te maken. Zet die even apart, en gebruik die pas weer als alles goed werkt. Hoofddoel is nu je Touch aan de praat te krijgen, niet je mooie Cover Flow in stand te houden. ;)
- Rebooten. Geen idee of dat écht nodig is, maar ik heb altijd het idee dat Windows bij dat soort dingen het pas snapt na een reboot. Op de achtergrond draait een programma iPodHelperApp.exe (oid), en ik heb het vermoeden dat die ook een rol speelt bij je probleem.
- Download de nieuwste iTunes van www.apple.com/itunes
- Netjes installeren, rebooten en iPod aansluiten.

Zoals ik zei, niets specifieks, wellicht wel een stap in de goede richting. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hier in België krijg je op je Wiskunde proefwerk een 1 als je ook maar één dt-fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare jongens, die belgen.