Hi lost geen problemen op

Pagina: 1
Acties:

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
Beste mensen,

Ik zal heel kort samenvatten wat ik sins eind 2007 met Hi heb meegemaakt omdat het hele verhaal simpelweg veel te groot is om hier te posten. Dat zou niemand meer interesseren. En geloof me, dit is kort samengevat.

Dertig december 2007 heb ik via Hi.nl in de studentenshop een telefoon met abonnement besteld. Deze heb ik de 4de van januari ontvangen en het ging verder prima. Ik werd regelmatig door vreemden gebeld maar had dit wel vaker gehoord bij nieuwe abonnementen en dacht er verder niet bij na.

Op 1 februari werd mijn telefoon geblokkeerd en belde ik de Helpdesk. Deze spraken mij met de verkeerde naam al aan en daar begon de ellende. Ik correspondeerde niet met de naam in het systeem en zou de boel aan het oplichten zijn, ik werd een dief genoemd. Na eindelijk 6x uitleggen kwam men tot de conclusie dat er 2 mensen van 1 nummer gebruik maakten. Heel raar, maar zo zat het.

Uiteindelijk konden ze niets voor me betekenen omdat de andere afdelingen gesloten waren, dus moest ik maandag terugbellen. Na het terugbellen na het weekend heb ik aan de telefoon meerdere mensen gehad en wisten allemaal niets te doen of wat dan ook. Ik ben wel 6 mensen van verschillende afdelingen alleen dit gesprek al gepasseerd en moest elke keer opnieuw mijn verhaal doen. Uiteindelijk zouden ze met oplossing binnen enkele dagen later bellen.

Uiteraard weer niet, dus ik bellen naar de HD en weer 3 mensen mijn verhaal uitgelegd waardoor ik uiteindelijk een vrouw van de KPN aan de lijn kreeg. Ze wilde me bellen op dat mob. nummer en hing op. Maar ik kon niet meer op tijd zeggen dat die juist geblokkeerd was...

Weer de helpdesk gebeld omdat ze mn vaste nummer ook niet terugbelden. Voor de verandering weer alles uitgelegd aan een aantal mensen en ik zou nu ineens binnen 2 weken pas teruggebeld worden met een analyse van het probleem. LET OP, analyse...geen oplossing :/

Weer de beloofde 2 weken later, vandaag de 19de dus heb ik uiteraard en geheel verwacht nog steeds geen telefoon gehad, en ofcourse ook geen abonnement.

Ik het compleet zat en wilde ze mailen met mijn klachten en probleem. (al 4 a4tjes vol klachten..zo serieus lang is het) Maar natuurlijk kun je Hi niet mailen en kun je ze alleen via Postduif een met veer en inkt geschreven brief sturen :| Ook registreren op de site voor meer info over mijn Hi account ofzo werkt niet.

* Ik ben dus bij Hi gekomen vanwege goede ervaringen van anderen.
* Betaal nu 25 euro per maand aan abonnements kosten
* Waar ik overigens tot nu toen 3 weken niet eens van gebruik heb kunnen maken, en 4 weken erg frustrerend.
* Al mijn contacten hebben mijn nummer en loop ik nu mis!
* Of hebben dhr. X (andere man, zelfde nummer) aan de telefoon gehad.
* Sinds het begin, 7 weken geleden al problemen
* Wordt voor dief uitgemaakt door de helpdesk.
* Hang uren aan de lijn met een oude Tele2 Prepaid telefoon om die helpdesk te bereiken à teveel geld per minuut.
* AL mijn smsjes/telefoontjes zowel zakelijk en privé zijn dus ook bij dhr. X aangekomen. En ik kreeg telefoon van zijn contacten.
* Afspraken van de helpdesk worden gemaakt en net zo snel weer verbroken of verzet, waarna je ALSNOG niet gebeld wordt!

Ik ben het zo zat dat ik deze (korte) samenvatting hier gepost heb om jullie hulp te vragen wat ik nu moet doen. Ik ben echt helemaal radeloos... :'(
En weet gewoon écht niet meer wat ik moet doen...

Alvast bedankt,

Ruben [NL]

(hopelijk zit ik in het goede subforum aangezien PSGG vooral over toestellen gaat..)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 19:29
Iig eerst even je automatische machtiging intrekken. Immers, je loopt al 3 weken zonder abbo dus ook geen betaling richting Hi.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:59
Beetje generaliserend dat Hi geen problemen opgelost, dat jij toevallig zoveel problemen hebt is heel vervelend, maar dit gebeurt bij elke provider van telefonie en internet bij een klein percentage van de klanten.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Aangetekende brief sturen, en daarin aangeven dat je hun in het gebreke stelt met betrekking tot de te leveren dienst en je abbonement per direct opzegt en -zoals hierboven aangegeven- per direct de incasso intrekken + evt storneren van de laatste betaling.

Ga verder met alleen corresponderen via ( aangetekende-) brieven. Mocht het uit de hand gaan lopen ( voor zover dat nog niet het geval is), kun jij afspraken zwart op wit overleggen.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

SCIxX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:02:
Beetje generaliserend dat Hi geen problemen opgelost, dat jij toevallig zoveel problemen hebt is heel vervelend, maar dit gebeurt bij elke provider van telefonie en internet bij een klein percentage van de klanten.
en toch vind ik het aannemelijk dat er nu NIEMAND is bij dat bedrijf die zich hier druk om maakt of actie aan het ondernemen is

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:59
Ik zou gewoon een klacht per brief sturen. Kosten in vermelden en aangeven dat het probleem nog niet is opgelost.

Uiteraard al je kosten terugeisen.

[ Voor 6% gewijzigd door SCIxX op 19-02-2008 20:08 ]

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ruben [NL] schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:27:
Maar natuurlijk kun je Hi niet mailen en kun je ze alleen via Postduif een met veer en inkt geschreven brief sturen :|
I.t.t. tot wat heden ten dage gedacht wordt, is dit toch een van de meest effectieve manieren (nog steeds) om een probleem goed aan te kaarten. Dit had ik al veel eerder gedaan en na 1 week al als het mis ging. Als dat telefonische contact is leuk, maar ze weten meestal daarna weer van niets.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Ruben [NL]
ThatsHollywood schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:05:
Aangetekende brief sturen, en daarin aangeven dat je hun in het gebreke stelt met betrekking tot de te leveren dienst en je abbonement per direct opzegt en -zoals hierboven aangegeven- per direct de incasso intrekken + evt storneren van de laatste betaling.

Ga verder met alleen corresponderen via ( aangetekende-) brieven. Mocht het uit de hand gaan lopen ( voor zover dat nog niet het geval is), kun jij afspraken zwart op wit overleggen.
Ja nou over dat abonnement opzeggen. Wat als ik nou een toestel heb gekregen bij dat abonnement? Eisen zij die gebruikte telefoon dan terug of wat? Want anders zit ik alsnog zonder abonnement en een gelockte telefoon :?
Misschien is het inderdaad slim om een aangetekende brief te sturen, maar dan ben ik wéér de gene die initiatief moet nemen en duurt het vreselijk lang voordat er eens een reactie op komt. Volgens mij moet ik dan nóg langer wachten...ook al is tijd onderhand toch geen issue meer :/
Cyberpope schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:39:
[...]
Als dat telefonische contact is leuk, maar ze weten meestal daarna weer van niets.
Ja, klopt. Ze hadden 1 keer een 'notitie' gemaakt waar 2 zinnen in stonden of zoiets. Je moet namelijk echt elk persoon (12/13 onderhand?) weer opnieuw uitleggen en ze kunnen/mogen telefonisch helemaal niets? :?
Ik denk alleen dat zowel telefonisch als achter de brieven/emaillezers dezelfde mensen zitten en verwachtte daarom ook niet dat dat voor verbetering zou zorgen |:(

*zucht* begint maar met aanpassen van zijn brief voor papier..

Ik twijfel alleen of contract opzeggen wel zo makkelijk gaat, en of daar geen eisen aan zijn verbonden wat betreft tijd om voor verbetering te zorgen bijvoorbeeld

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben [NL] op 19-02-2008 21:33 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geef je contacten dat nr. van die oude prepaid telefoon zodat je iig bereikbaar bent of scoor een goedkope sim-only (van een andere provider mits de telefoon niet sim-locked is, anders weer van kpn, je moet toch wat) en geef je contacten dat nieuwe nummer door. Ga dan op je gemak bedenken wat je hier mee gaat doen.

• ThatsHollywood
  • Niet online
Ruben [NL] schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:29:
[...]
Ja nou over dat abonnement opzeggen. Wat als ik nou een toestel heb gekregen bij dat abonnement? Eisen zij die gebruikte telefoon dan terug of wat? Want anders zit ik alsnog zonder abonnement en een gelockte telefoon :?
Misschien is het inderdaad slim om een aangetekende brief te sturen, maar dan ben ik wéér de gene die initiatief moet nemen en duurt het vreselijk lang voordat er eens een reactie op komt. Volgens mij moet ik dan nóg langer wachten...ook al is tijd onderhand toch geen issue meer :/
Loop vandaag - of van de week- even een gsm winkel binnen en je hebt zo een tel. en goedkoop abbonementje, even los van al het gezeik wat je hebt met HI.

In je aangetekende brief kun je hun een redelijk termijn stellen om de problemen op te lossen. in mijn ogen zou zijn: tussen 01-03-08 en 15-03. Vermeld duidelijk dat als ze dit niet nakomen ze het contract laat ontbinden wegens wanprestatie. Teven kun je het beste je abbonenments geld terug vorderen.

En ja, helaas werkt het bij grote bedrijen zoals HI het zo dat ja toch echt als consument voor je eigen rechten op moet komen en zelf het initiatief tonen.

Nog een tip van een ervaringsdeskundige: doe alles schriftelijk vanaf dit punt. Bellen ze je dat het opgelost is? -> mooi daar wil Ruben [NL] een briefje van. het klinkt kinderachtig maar mocht het uit de hand lopen sta JIJ een stuk sterker.

Succes!!!

Edit: om je op weg te helpen:
[EIGEN NAAM]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[NAAM BEDRIJF]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[WOONPLAATS, DATUM]
Geachte heer, mevrouw,
Op [DATUM OVEREENKOMST] ben ik een [SOORT TELEFOONABONNEMENT] met u
overeengekomen. De dienst die u mij tot nu toe heeft geleverd is niet conform het
overeengekomen abonnement.
Volgens het abonnement dient u [AFSPRAAK] te leveren.
Door middel van deze brief verzoek ik u dan ook de afspraken na te komen. Bovendien
verwacht ik van u een vergoeding van de kosten die ik als gevolg van mijn klacht(en) heb
moeten maken.
Ik hoop dat mijn klachten op adequate wijze worden opgelost.
Ik zie uw schriftelijke reactie in ieder geval graag binnen twee weken tegemoet.
Hoogachtend,
[HANDTEKENING]
[EIGEN NAAM]
en
[EIGEN NAAM]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[NAAM BEDRIJF]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[WOONPLAATS, DATUM]
Geachte heer, mevrouw,
Op [DATUM LAATST VERZONDEN BRIEF] heb ik u reeds de gelegenheid gegeven
mijn klacht(en) met betrekking tot de abonnementsovereenkomst te verhelpen.
Tot nu toe heeft u echter niets ondernomen om mij tegemoet te komen.
Door middel van deze brief geef ik u nu de laatste kans om op afdoende wijze mijn
klacht(en) op te lossen.
Ik verwacht dat u binnen twee weken mijn klacht in behandeling neemt.
Indien u niets onderneemt binnen de gestelde termijn of de oplossing die u biedt
onvoldoende is, leg ik deze klacht voor aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Ik verzoek u binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Hoogachtend,
[HANDTEKENING]
[EIGEN NAAM]

[ Voor 38% gewijzigd door ThatsHollywood op 20-02-2008 07:18 ]

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:19
Ik zou eens een primafoon winkel binnenlopen. De mensen daar werken i.i.g. voor KPN (in tegenstelling tot de meeste mensen bij helpdesks) en zullen daarom niet zo doorschuiverig doen.

Daar nog 1 keer het hele verhaal ophangen, en aangeven dat je niet weg gaat voor je kan bellen/gebeld worden. Verder gewoon netjes en beleefd blijven.

Lukt dat ook niet, dan zou ik pas in de boze brieven klimmen, daar gaat toch vrijwel altijd ook weer een paar dagen/weken overheen.

Whatever

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025

MrSleeves

You'll thank me later.

En als je het echt zat bent, kan je de Belbus van Kassa wellicht proberen. :)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 16:49
Inderdaad is een brief de route, werkt perfect in de meeste gevallen. Dat je er niet achteraan moet bellen hoor je mij ook niet zeggen, juist de combinatie brief/belletje erachter aan (als de brief dus binnen is) is een mooie combi.

• RobbertC
  • Laatst online: 27-01 21:53
Je kunt een Primafoon of Hi-winkel binnenlopen en daar vragen of ze een klacht indienen (soms moet je wel aandringen, maar ze kunnen het en ze zijn het eigenlijk ook verplicht). Dat gaat via een intern systeem van KPN en komt meteen op de juiste klachtenafdeling terecht. Dat werkt veel beter dan zelf schrijven is mijn ervaring.

In de winkel zelf kunnen ze het probleem niet ter plekke oplossen. Dreigen dat je niet weg gaat voordat het opgelost is heb je niks aan, dan willen ze helemaal niks meer voor je doen.

[ Voor 22% gewijzigd door RobbertC op 20-02-2008 08:24 ]

• Ruben [NL]
ThatsHollywood schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 07:04:
[...]
tussen 01-03-08 en 15-03

Nog een tip van een ervaringsdeskundige: doe alles schriftelijk vanaf dit punt. Bellen ze je dat het opgelost is? -> mooi daar wil Ruben [NL] een briefje van.
Succes!!!

Edit: om je op weg te helpen:
[...]
en
[...]
Thnx :)
Sloompie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 07:50:
Ik zou eens een primafoon winkel binnenlopen. De mensen daar werken i.i.g. voor KPN (in tegenstelling tot de meeste mensen bij helpdesks) en zullen daarom niet zo doorschuiverig doen.
Hier kan ik op zich misschien vanmiddag wel eens heen gaan met mijn (tot zover) klachtenbrief om te beginnen.
Ok bedankt tot zo ver allen ;)
Ik ga als het kan vanmiddag even langs Primafoon en blijf alles fijn documenteren zodat ze uiteindelijk een piekfijn verslag op papier zullen ontvangen.
Ik houd jullie op de hoogte..

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:55
Ruben [NL] schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:27:
Beste mensen,
<knip>
En weet gewoon écht niet meer wat ik moet doen...
Aangetekende brief sturen waarin je je problemen uitlegt. Niet ingaan op oorzaken, vermoedens of wat dan ook, maar enkel melden wat de problemen zijn.

Daarbij geef je een redelijke termijn - vijf werkdagen na dagtekening - om het probleem op te lossen en je zegt erbij dat je wanneer het probleem niet binnen die termijn opgelost is, je de overeenkomst ontbindt.

Verder wil je - uiteraard - vergoeding van je schade hebben, die onder andere bestaat uit de tijd die je er in hebt gestopt en de abonnementskosten voor de periode dat je niet kunt bellen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 23:41

Ardana

Mens

Je kan ze ook in gebreke stellen, ze een redelijke hersteltermijn geven (zeg 2 tot 6 weken) en, indien het probleem daarna niet verholpen is, de overeenkomst ontbinden wegens wanprestatie van hun kant.

Dan is het alsof de overeenkomst nooit tot stand is gekomen. Je moet dan dus wel je telefoon inleveren, maar hebt recht op teruggave van alle betaalde gelden tot dan toe.

Persoonlijk zou ik daar heel erg naar neigen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Ruben [NL]
Ardana schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:17:
Je kan ze ook in gebreke stellen, ze een redelijke hersteltermijn geven (zeg 2 tot 6 weken) en, indien het probleem daarna niet verholpen is, de overeenkomst ontbinden wegens wanprestatie van hun kant.

Dan is het alsof de overeenkomst nooit tot stand is gekomen. Je moet dan dus wel je telefoon inleveren, maar hebt recht op teruggave van alle betaalde gelden tot dan toe.

Persoonlijk zou ik daar heel erg naar neigen.
Ik bedenk me net trouwens dat een telefoniste wel een keer heeft laten glippen dat ik waarschijnlijk niet eens meer hetzelfde nummer zal kunnen krijgen, aangezien Dhr. X eerder zijn abonnement had, namelijk 30 of 31 december al geactiveerd. (degene die hetzelde nummer had) Dus ze kunnen het feitelijk niet eens herstellen. Dan moet ik dus automatisch al aan een nieuw nummer :(

Verwijderd

Ruben [NL] schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:22:
[...]

Ik bedenk me net trouwens dat een telefoniste wel een keer heeft laten glippen dat ik waarschijnlijk niet eens meer hetzelfde nummer zal kunnen krijgen, aangezien Dhr. X eerder zijn abonnement had, namelijk 30 of 31 december al geactiveerd. (degene die hetzelde nummer had) Dus ze kunnen het feitelijk niet eens herstellen. Dan moet ik dus automatisch al aan een nieuw nummer :(
Dat is technisch gezien dan wel weer begrijpelijk. Missen is menselijk maar anderzijds dient hier dan ook een tegemoetkoming van hun kant tegenover te staan.
Zoals anderen ook al aanraden: aangetekend schrijven. Leg je probleem uit (niet meer, niet minder), breng je kosten in rekening (vermeld dat je deze zal inhouden van de maandelijkse betalingen), stel een termijn voor tot een goede oplossing en vergeet vooral niet te vermelden dat als ze deze termijn niet nakomen, je ervan uit gaat dat ze akkoord gaan met de door jou voorgestelde kosten en de ontbinding van het contract. Als je de maandelijkse betaling wilt stopzetten, vermeld dit dan ook. Doe dit niet zonder dit te laten weten. Maak ook duidelijk dat je, om misverstanden te vermijden, enkel aangetekend wenst te communiceren.
Als er na de vooropgestelde periode geen reactie/oplossing is, stuur je opnieuw een aangetekende brief waarin je verwijst naar de eerste brief en verzoek je hen het bedrag uiterlijk tegen [datum] over te maken op je rekening en vermeld je ook nog eens dat vanaf heden het contract niet meer loopt door hun tekortkoming.

• RobbertC
  • Laatst online: 27-01 21:53
Ruben [NL] schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:22:
[...]

Staat waarschijnlijk ook op je contract, tussen haakjes onder het telefoonnummer ("onder voorbehoud - nummer xxxx")

• Ruben [NL]
Nou ik heb gister dus nog een poging gedaan, en min of meer subtiel gezegd dat ik bleef hangen tot dat er iets gebeurde wat ik een vooruitgang kon noemen. En geheel onverwacht verbond de dame aan de telefoon mij na een kwartier door naar een KPN vrouw die alles wist en snapte 8)7
Ze zocht alles er nog eens bij en kon bij een deel van de Hi gegevens niet komen. Maar kon zeggen dat ik moest kiezen tussen een lange sleurweg over het nummer met Dhr. X / Een nieuw nummer + sim / contract beïndigen bij Hi en alles weer moeten terugsturen.
Met Dhr. X over het nummer onderhandelen zou lang duren en weinig kans hebben en daar had ik dus geen zin in. Het contract beeïndigen was eigenlijk mijn eerste keus, maar dan zat ik nog langer zonder telefoon, moest alles terugsturen etc. Dus maar gekozen voor nieuw nummer + sim op voorwaarde dat ik dan ook gewoon weer binnen een week kon bellen. Dat beloofde ze en deed er €50 bij voor de tijd zonder telefoon en de voorgevallen privacy issues etc.

Waarom ze mij nou eerst door meer dan 15 verschillende mensen hebben laten helpen, uren laten hangen en ruim 3 weken hebben laten wachten kon ze mij ook niet vertellen. Maar zij kon alles binnen een kwartier oplossen :/ GVD...

Nou is het de bedoeling dat ik komende week het nieuwe boeltje ontvang en het zou meteen moeten werken. Ik heb gezegd dat ik benieuwd was of het nu wel in 1 keer goed ging, waarop ze me haar mail gaf voor het geval het weer fout ging.

Ik was verbaast over hoe soepel dit in 1 keer ging en moest het serieus eerst ff laten bezinken :+ :D
Als nou volgende week alles gaat werken, verdient KPN een dikke pluim en laten het maar niet meer hebben over Hi... :X Ook al is het eigenlijk 1 pot nat.

Ben benieuwd :)

• ThatsHollywood
  • Niet online
toch goed dat je het zo hebt kunnen oplossen en je er tevreden mee bent :)

succes met bellen! :9

• Ruben [NL]
Gelukkig idd de simkaart ontvangen vandaag, echter klopten de gegevens in de brief meteen al niet voor zover ik dat zag. Er stond niet het nummer in wat ik de laatste keer had afgesproken met de dame van KPN, ook de simkaartnummers kwamen niet overeen.

Helpdesk gebeld om de sim te activeren, maar goh ;) het ging alweer mis omdat de nummers niet goed overeen kwamen. Een half uur aan de lijn gehangen, 2x wachten en 3x het verhaal uitgelegd maar ze wilde het in eerste instantie niet doen. Na flink wat zuchten en klagen heb ik alles nog eens piekfijn verteld en zei ze: "ooooh zooo, en was het binnen 10 seconder gefixed, fijne dag verder! :+ "
Wat een volk :P

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
Wat ik vreemd vind is het volgende:
Elke keer als ik Hi bel, dan vragen ze om een paspoort-nummer. Doen ze dat bij jou niet? Want dan zijn ze er toch zo uit van wie dat abo is?

PSN: djmurcielago

• Ruben [NL]
Murcielago schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:22:
Wat ik vreemd vind is het volgende:
Elke keer als ik Hi bel, dan vragen ze om een paspoort-nummer. Doen ze dat bij jou niet? Want dan zijn ze er toch zo uit van wie dat abo is?
Hebben ze nog nóóit naar gevraagd, behalve bij het activeren van de sim vandaag vroegen ze me om mijn rijbewijsnummer. Maar dit komt omdat de KPN-lady vroeg of ik een id-bewijs wilde opgeven voor het evt activeren van de simkaart.

• Ruben [NL]
Om toch maar even bij te blijven:

Mijn 2de simkaart + nieuw nummer die toegestuurd was heb ik nou een maand en de problemen zijn er nog steeds. Allemaal vreemde telefoontjes en smsjes van onbekenden. Ook verschijnt er regelmatig in beeld "inactieve sim" waarna hij meteen opnieuw opstart. Dit is vaker dan eerst en ik hou er mee op. Ik heb gemaild naar mijn 'contactpersoon' (enige mailadres dat ik heb ;) ) dat ik het per direct opzeg en wat anders ga zoeken bij een andere provider :)

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:38
Wellicht geheel overbodig maar voor komende problemen met zoiets.

Iedere telecomwinkel moet je hier bij kunnen helpen! In de software van KPN kun je namelijk gewoon aangeven dat je een nieuwe simkaart wilt hebben en dat je daarnaast ook een nieuw nummer wilt.

Wellicht is de nieuwe simkaart niet eens nodig en is alleen een ander nummer voldoende. --> GRATIS en slechts vijf minuten werk. Mocht een nieuwe simkaart wel nodig zijn kost het in eerste instantie net geen 20 euro. Maar dat moet natuurlijk makkelijk terug te vorderen zijn. Is het lastig of niet terug te vorderen, tsjah dan scheelt het je 3 weken gezeur met KPN...

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hi was erbij mij achter gekomen na 10x schrijven dat ik nog € 4,50 na beeindiging van het contract moest betalen dat het toch een keer tijd was om dit na 5 brieven te gaan verdubbelen naar 9 euro en toen er toch maar weer een creditering van te maken van 9 euro. dat had 5 euro verzendkosten bespaard en mij minder loop werk naar de vuilnis. Hi heeft soms wat fouten her en der want ik had mijn ex ook afgesloten maar ik wilde dat voor alles wat werd gedaan een wachtwoord werd gevraagd. Nee hoor ik kon alles doen. Maar de verhuizing moest ik wel een wachtwoord opgeven maar voor rekening en nieuwe simkaart niet. Hmmm vreemd. Op zich je moet even goed noteren wie je hebt gesproken en dan komt het meestal goed. En betalen van rekeningen werkt nog beter want zelf komen ze dan er niet meer uit.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1