vraag over asus m2n bios

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• nighthunter
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-03 12:39
hallo

ik heb voor het eerste een asus moederbord (normaal had ik altijd een gigabite)

ik heb dus een asus m2n die eerst een 1104 bios versie had (of iets in die richting)

maar nu heb ik asus windows bios uprgade gebruikt

maar nu zit ik met een probleem ik heb geflasht maar nu gaf hij onder het flashen aan dat een fout aan De eerste 2 balkjes gingen goed (Flash rom enz.) maar bij het 3e (Verify Rom) gaat het fout

ook na medere malen proberen

en als ik later naar de bios versie kijk loopt hij wel gewoon op 1203

dus mijn vraag is: als hij gewoon op 1203 is het dan goed ondanks dat hij deze fout aangaf?

alvast bedankt

gr jasper

Verwijderd

Je hebt hem dus al opnieuw opgestart?

• nighthunter
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-03 12:39
jah en ik heb ook al alles op devould gezet omdat dan pas de nieuwe bios van kracht wordt

en toen alles weer ingesteld zoals ik wil

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vraag over waarom je iedere topic begint met "vraag over"...

Los daarvan, zoals we je vaker aangegeven hebben is het de bedoeling dat je zelf op zoek gaat, bijvoorbeeld in de documentatie van je moederbord, voordat je op GoT een topic opent. En als je hier een topic opent verwachten we dat je noteert exact waar je zocht, op welke zoektermen, wat je toen vond en wat nog precies onduidelijk was. Helaas laat je weer na dat te doen dus gaat ook dit topic op slot.

Daarnaast beginnen zinnen met hoofdletters en eindigen met een punt, niet een enter. Wij Tweakers doen elkaar continu de groten, dus hoeft dat niet onder iedere topicstart van je. Wil je toch zoiets doen? Gebruik dan je sig, daar is een sig per slot van rekening voor. En als je moeite hebt met spellen ("gigabite", "uprgade", "devould"), gebruik dan een browser met spellingscontrole (Firefox kan het tegenwoordig standaard). Dat maakt het er duidelijker en verzorgder op. Sowieso zijn deze schoonheidsfoutjes niet de reden dat je topic dicht gaat, maar ze worden wel hinderlijk gevonden, dus zou het je sieren als je er wat aan zou doen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.