een maatje van me heeft een dell xps-t500 pc en windows me ziet zijn quantum als een generic mode1 HD en zijn systeem is er vet traag door zijn mobo ondersteunt wel dma 66 en de hd is ook dma66, p3 500 3dfx 16mb III,128 intern...please help...kan hdtach ook niet draaien want krijg een blauw scherm dan....:(
sja .... delll he'
maar lekker belangrijk de jongen in kwestie (bekende) heeft toch geen snelle pc nodig hij kan namelijk toch niet UT'en
maar kijk es wat voor een chipset erin hangt en probeer vervolgens eens een Bus Master IDE & Ultra DMA/33 drivers te installeren
dan doet ie het mischien wel
greetz je collega
maar lekker belangrijk de jongen in kwestie (bekende) heeft toch geen snelle pc nodig hij kan namelijk toch niet UT'en
maar kijk es wat voor een chipset erin hangt en probeer vervolgens eens een Bus Master IDE & Ultra DMA/33 drivers te installeren
dan doet ie het mischien wel
greetz je collega
Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P
he beunhaasje,
dankje voor deze toevoeging aan het forum...hadden we al gedaan....kom maar een keer langs kan je er effe mee pielen...
greetz je ( baas );)
dankje voor deze toevoeging aan het forum...hadden we al gedaan....kom maar een keer langs kan je er effe mee pielen...
greetz je ( baas );)
regel 1 : alleen een hond heeft een baas
en je moet effe wat meer info neerzetten man
je bios herend die hem wel ???
windows geeft je hd nooit een naam das altijd een generic type nogwat ... dude dat heb ik ook ... die op me raid controller herkent ie wel als ibm dtla 307045 en die op me onboard dma 33 herkent ie als generic ... das normaal...
ik heb wel een plaatje voor je maar kan hem effe niet op me homepage zetten .. (free webspace sucks
)
ik mail hem wel effe ...
en je moet effe wat meer info neerzetten man
je bios herend die hem wel ???
windows geeft je hd nooit een naam das altijd een generic type nogwat ... dude dat heb ik ook ... die op me raid controller herkent ie wel als ibm dtla 307045 en die op me onboard dma 33 herkent ie als generic ... das normaal...
ik heb wel een plaatje voor je maar kan hem effe niet op me homepage zetten .. (free webspace sucks
ik mail hem wel effe ...
Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P
he mensen...het is een p3 500 met een dell onbekend type moederbord met udma66 en drivers ervoor(intel chipset) vodoo3 16mb geval, 128mb intern, 15 gig quantum fireball lct.10 en in de bios ziet ie hem wel en in windows niet dus als mode1 en dat is geen udma zeg maar..hij rattelt als een gek de hele dag door en het duurt zo'n 2 minuten voordat icq opgestart is...:(
ey man ... dit wordt een sls forum ... er gaat hier niemand op reageren dus ....
Pagina: 1