Ik vraag me af of het de auteur van dit artikel ontgaan is dat Israël nog altijd een democratie is met een vuil randje aan? Zoals in de commentaren al wordt aangestipt is de goeie band tussen de VS en Israël ongetwijfeld ook een reden waarom Intel iets nieuws neerpoot daar. In die optiek lijkt het mij op z'n zachtst gezegd ongewenst dat je een islamitisch/Palestijns symbool neemt, en daar dan een Intel-logootje op plakt.
We weten allemaal dat Israël een onderwerp is dat niet goed ligt bij moslims/Palestijnen. Nu praat je over 'Israël' en zet je er een fotootje bij van een monument dat een van de grootste twistappels is tussen moslims en joden, dat een symbool is voor de hele moslimwereld en dat de militante joden het liefst van al opgeblazen zien. Kan je dan niet beter de klaagmuur eruitpikken en daar Intel opplakken, als het per sé visueel moet?
We weten allemaal dat Israël een onderwerp is dat niet goed ligt bij moslims/Palestijnen. Nu praat je over 'Israël' en zet je er een fotootje bij van een monument dat een van de grootste twistappels is tussen moslims en joden, dat een symbool is voor de hele moslimwereld en dat de militante joden het liefst van al opgeblazen zien. Kan je dan niet beter de klaagmuur eruitpikken en daar Intel opplakken, als het per sé visueel moet?
[ Voor 0% gewijzigd door Borromini op 19-02-2008 17:31 . Reden: Titelfix request! ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje