Intels nieuwe fab in Israël

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik vraag me af of het de auteur van dit artikel ontgaan is dat Israël nog altijd een democratie is met een vuil randje aan? Zoals in de commentaren al wordt aangestipt is de goeie band tussen de VS en Israël ongetwijfeld ook een reden waarom Intel iets nieuws neerpoot daar. In die optiek lijkt het mij op z'n zachtst gezegd ongewenst dat je een islamitisch/Palestijns symbool neemt, en daar dan een Intel-logootje op plakt.

We weten allemaal dat Israël een onderwerp is dat niet goed ligt bij moslims/Palestijnen. Nu praat je over 'Israël' en zet je er een fotootje bij van een monument dat een van de grootste twistappels is tussen moslims en joden, dat een symbool is voor de hele moslimwereld en dat de militante joden het liefst van al opgeblazen zien. Kan je dan niet beter de klaagmuur eruitpikken en daar Intel opplakken, als het per sé visueel moet?

[ Voor 0% gewijzigd door Borromini op 19-02-2008 17:31 . Reden: Titelfix request! ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Is dat geen synagoge waar het logo op is geplakt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1203425560.jpg

* Tukk vraagt zich af waar mensen allemaal al niet moeilijk over kunnen doen.

edit:
ok, het is een moskee.. Boeien. Zijn er geen mensen in Israel die moslim zijn?

israel != joden

[ Voor 80% gewijzigd door Tukk op 19-02-2008 17:36 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik hoop dat dat een slechte grap is :P. Dit is de Rotskoepel.

Wel het is niet omdat jij je dr niks van aan trekt dat iedereen er zo over denkt. Dit is tot nader order nog geen Israëlisch eigendom.

Israël definieert zichzelf als een 'joodse' staat, en niet-joden (lees: Palestijnen, door de Israëli's gemakshalve 'Israëlische Arabieren' genoemd) zijn tweederangsburgers. Die hebben het te druk met overleven, ik vrees dat de meesten van hen geen centen voor internet hebben.

Mijn bescheiden mening is dat Tweakers een IT-gerichte site is en geen provocerende algemene nieuws-site. Dit is een spijtig slordigheidje (uit onwetendheid neem ik aan) dat niet iedereen zal weten te appreciëren, ik denk niet dat Tweakers in dit debat een standpunt wil innemen.
Je plaatst toch ook geen foto van een AMD plant bij een Intel-artikel? Dat zou compleet hilarisch zijn (hier is het eerder om te huilen).

[ Voor 105% gewijzigd door Borromini op 19-02-2008 17:50 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dit is uiteraard een onbedoeld foutje. Het bewuste plaatje is inmiddels uit de tekst verwijderd.

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Bedankt :).

Verwijderd

Lol, mischien gaan cyber terroristen wel virussen in de Intel chips bakken :D

kiddin offcourse
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.