[JS] link naar Print Preview

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Hoi,

Heb even moeten zoeken en kwam deze link tegen.
http://jguru.com/faq/view.jsp?EID=490852

Hierin een voorbeeld waardoor je direct gelinkt wordt naar de Print Preview (werkt alleen in IE)
Heel mooi en precies wat ik nodig heb.
Probleem is alleen dat wanneer ik het geheel online zet dat IE hetvolgende gaat zeggen

"Internet explorer has blocked this site from using an ActiveX control in an unsafe manner. As a result, this page may not display correctly"

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan niet uitgezet worden (en maar goed ook, anders kon jan-en-alleman allerlei meuk zonder medeweten van de nietsvermoedende surfer uitvoeren).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:15
Is het niet 100x beter om een nette print-stylesheet te maken? Je maakt dan een link naar de pagina met een extra var (index.php?pag=sjaak&print=1 o.i.d.), waarmee je aangeeft dat het een printversie wordt. Maak een standaard stylesheet die print-vriendelijk is, waardoor je zo klaar bent :)

Veilig, netjes én allround compatible!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
yep, die zit er al in, probleem is alleen dat er ook flash movies in zitten van 800px breed welke niet op 1 a4 passen.

Eerste gedachte was dus om automatisch in landscape mode te kunnen printen - alleen merkte ik dat dit niet zal lukken (kan alleen wanneer gebruiker een activeX installeerd)

Tweede optie was dus om een link aan te maken die direct de 'print preview' laat zien