Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VS2005 MSI Installer, copy file overslaan als deze al bestaa

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

we hebben in visual studio 2005 een MSI project gezet. We nemen in de system directorie de comdlg32.dll mee. Maar als het bestand al op de host machine aanwezig is, krijgt de gebruiker tijdens het installeren een melding te zien dat dit bestand protected is. Ik wil dus (ergens in de conditions) meegeven dat het bestand geskipt moet worden als hij al aanwezig is.

MSDN maakte me niet veel wijzer. Launch condition is ook niet de oplossing, we willen niet de hele MSI afbreken, alleen maar een copieer actie van een bestand skippen.

Ik verwacht het in de 'condition' hoek te vinden, maar helaas zit er geen bruikbare informatie bij de gevonden webpagina's.

We hebben geen mogelijkheid tot het gebruiken van een andere installer.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
comdlg32.dll is een standaard windows bestand; ik denk dat je wel mag aannemen dat deze op elke windows installatie aanwezig is (en dus uit je installatie achterwege laten).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Opties zijn
/Niet copieren, gewoon vertouwen op en up to date systeem.
-copieren in applciatie directory als je een heel specifieke versie nodig hebt.
/versie controelren en eventueel upgraden.

gewoon copieren naar system32 is geen optie.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.