[POLLS] Totalen

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Eigenlijk lijkt het me wel leuk als je bij polls naast de totale uitslag, ook gewoon een Ja/Weet niet/Nee optie hebt, waarbij respectievelijk alle stemmen voor Ja, weet niet of Nee worden opgesomd.

Zo heb je nu die poll over blu-ray, het zou mooi zijn als je ook gewoon zag hoeveel mensen op wat voor manier dan ook op Ja hebben gestemd en hoeveel op Nee

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Die gegevens zijn er, in het achterliggende reactiesysteem.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik denk dat Catch22 hier de subtotaaltjes van respectievelijk de drie 'ja'- en de vijf 'nee'-opties wil zien :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Longbeard: Waar kan je de totalen van Ja en Nee zien dan :) ? Want ik zie het niet nl.

DM!

• 418O2
  • Nu online
Rataplan's right!

Dan heb je een veel duidelijk inzicht in wat de tweakers 'over het algemeen' vinden van de antwoorden op de poll. Ik kan nu niet makkelijk zien of de tweaker wel of geen blu-ray speler aan zal schaffen

• 418O2
  • Nu online
Krijgt dit een stille dood of is het mee naar achteren genomen ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat dit een nogal specifiek request is die ook niet bij alle polls bruikbaar zou zijn. Daarnaast vind ik de toegevoegde waarde bij polls waarbij je wel 2 'kampen' kan aanmerken ook te gering om hier devtijd in te gaan steken.

In dit geval kan je de 3 percentages bij de 'ja' antwoorden toch zelf ook even optellen? Je ziet binnen een seconde al dat dat tussen de 32% en 33% in zit, of leert men tegenwoordig niet meer hoofdrekenen? ;)

Intentionally left blank

• 418O2
  • Nu online
jawel, maar je zou veel meer informatie uit polls kunnen halen dan je zo aanbiedt.

Maargoed, het boeit mij verder niet zoveel, maar ik probeer een beetje mee te denken met de collega dev'ers :P
Pagina: 1