Draaibare TFT naast (alu) iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 754 views

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hey lui,

ik ben eigenlijk nog op zoek naar een 2e scherm voor aan mijn alu iMac, maar wil dit scherm 90 graden draaien en neerzetten zoals hieronder te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://i28.photobucket.com/albums/c242/Harrington_1951/Dual%20Monitor/iMac-G5-Dual-Monitor.jpg

Nu vind ik die monitor zoals op de foto te zien is (een NEC) erg mooi, maar tegelijkertijd vraag ik me af of er niet andere monitoren zijn die NOG beter bij de (nieuwe) iMac passen qua uiterlijk.

Als je ook zo'n opstelling hebt en je hebt tijd om er ff een foto van te laten zien dan zie ik dat ook graag :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je zou 'ns in Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 6 kunnen kijken wat mensen voor extra beeldscherm hebben.

Afgezien daarvan, zijn dit soort "wat moet ik kopen" topics niet toegestaan in APL. Uiteindelijk blijft het kopen van monitor een persoonlijke keuze, die alleen jij kunt maken. Als je niet weet welke monitor moet kopen, begin dan eerst met een budget op te stellen, vervolgens maak je een lijstje met eisen (schermgrootte, resolutie, aansluitmogelijkheden, moet kunnen draaien, mooi uiterlijk). Maak vervolgens een rondje langs de websites van de bekende fabrikanten of kijk in de Pricewatch of er schermen zijn die binnen je budget passen en aan je eisen voldoen. Maak een lijstje met de geschikte kandidaten (of veranderen wat aan je eisen als er geen zijn) en maak een keuze.

Dit alles is ook kenmerkend voor een tweaker, het zelf uitzoeken. Dit topic gaat daarom ook op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 19-02-2008 13:25 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.