Ik kan geen een normale of online winkel waar ik een wii kan krijgen. Komen er ooit nog voorraad of moet je gewoon mazzel hebben?
Verwijderd
Nee hij komt nooit meer op voorraadRoyVi schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:01:
Ik kan geen een normale of online winkel waar ik een wii kan krijgen. Komen er ooit nog voorraad of moet je gewoon mazzel hebben?

Verwijderd
Nee, speciaal om jou te pesten komt hij NOOIT meer in een winkelschap te liggen. Want daar doen ze het speciaal voor, jou pesten!
Hij staat deze week in de toys 'r us in de folder. Dus die zullen hem sowieso wel op voorraad hebben.
Ik snap er niks van, als het moet kan ik vanavond een stuk of 5 Wii's hebben, gewoon uit de winkel... Lokale videotheek heeft nog wel een stapeltje staan.
[idee] Misschien kan ik ze wel kopen en op marktplaats zetten voor meer dan de inkoopprijs
[/idee]
Ik kreeg al een Deja Vu ergens...: [Wii] waar zijn ze nog op voorraad?!
[idee] Misschien kan ik ze wel kopen en op marktplaats zetten voor meer dan de inkoopprijs
Ik kreeg al een Deja Vu ergens...: [Wii] waar zijn ze nog op voorraad?!
[ Voor 16% gewijzigd door Harmsen op 19-02-2008 13:17 ]
What a fine day for Science! | Specs
Hier bij de Makro ( Best ) zijn ze ook nog gewoon op voorraad hoor. Beetje zoeken heb je er zo 1 te pakken.
Nutteloos
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.