Toon posts:

Goed Q6600 moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 833 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweak vrienden,

Ik heb afgelopen vrijdag een P5n e-sli gekocht en dit is gewoon echt een onzettende ramp voor het overclocken van een Q6600!! Krijg hem niet hoger dan 2700mhz .... Ik ben van plan vandaag of morgen een nieuw moederbord aan te schaffen, alleen kan iemand mij aub helpen met een goed overclock moederbord voor de Q6600 aub? Ik heb zelf de Asus Striker Extreme gezien of de Asus II Formula. Maar weet iemand nog een goedkoper GOED overclock bord, of heeft iemand nog erg goede tips voor mij? Ander merk inplaats van Asus mischien?

Dankjullie wel alvast ;)

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 21:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb gewoon de Gigabyte P35-DS4 en trek hem makkelijk door naar 3600mhz

Misschien zou je eens in het quadcore OC topic kunnen kijken en anders het bearlake moederbordjes topic.

[OC] Intel Bearlake Overclocking - Ervaringen

[OC] Core 2 Quad OC/ info Topic

[ Voor 29% gewijzigd door AndereKoekoek op 19-02-2008 10:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja precies, maar wat ik er ook bij zoek is een SLI supported moederbord. Is dat mogelijk?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) als je in je topicstart volledig en duidelijk geweest was had je geen adviezen gekregen waar je niets mee kon.
2) weet je zeker dat je moederbord het bottleneck is? Niets wat je meldt wekt die indruk namelijk - maar goed je meldt ook zeer weinig. Zie o.a. de TCA FAQ
3) hoe dan ook zijn "welke ... moet ik kopen?"-topics op GoT niet de bedoeling. Een Tweaker kan namelijk prima zelf op zoek naar reviews en ervaringen en op basis daarvan zelf kopen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.