Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Problemen met LAN verbinding op Acer aspire 9300*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik hoop dat dit bericht bij het juiste topic terecht komt...
ik heb eind vorig jaar een Acer Aspire 9300 notebook gekocht. Mooie computer, maar zodra ik de LAN-kabel in de laptop stak, sloeg de modem af. Mijn computer is tot 2x toe naar Acer gestuurd zonder resultaat en daarom is uiteindelijk een nieuwe laptop voor mij besteld. Deze heb ik gisteren gekregen, maar ook hier hetzelfde probleem.
Ik vermoed dat het aan de instellingen van Vista ligt, omdat ik met mijn oude laptop (HP Compaq nc6000) nooit problemen heb gehad met internet en ook de laptop van mijn vriend probleemloos verbinding maakt. Bovendien zoekt Vista alleen naar draadloze netwerken....
Ik heb totaal geen kennis van Windows Vista en heb geen idee hoe ik dit op kan lossen. Heeft een van jullie een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 11:39 ]

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 08:20

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Je modem slaat uit.LOL intelligent modem dus :+

Maar wat voor modem heb je. Eventueel nieuwe firmware eropzetten (wel dan met een XP bak).

Normaal gesproken zou een modem niet uit mogen slaan. Je hebt niet tovallig een Cross-Cable gebruikt? (alhoewel tegenwoordig de meeste kaarten autosence zijn).

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een copperjet 1616, die heb ik van Alice gekregen, dus zelf niks geinstalleerd.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb je er al een oplossing voor??