Donkere vlekken op HP LP2465 24" TFT

Pagina: 1
Acties:

• alsmagalles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik gisteren op Marktplaats kijken stond er een HP LP2465 24"TFT scherm op voor 199 euro per stuk bij een computerzaak in Amsterdam.(nieuw 700 euro)
Ik bellen ze hadden er 2 en heb er een laten vasthouden. Het ging om een tweedehands scherm met 3 maand garantie.
Ik er naar toe scherm aan gezet zag zo niks en weer naar huis. Had haast moest de zoon van school halen, in de haast ook de bon kwijtgeraakt.
Thuisgekomen aangesloten en wat valt mij op links boven vlekje ongeveer 1 cm en recher kant vlek van 20 cm bij 10 cm. Is geen egale vlek.
Het valt de ene keer beter op als de andere keer, het zijn wat grijzige vlekken.

Kon hier weinig over vinden op het web, ja dat het een vloeistof is dat tussen 2 gedeeltes inzit. Ik kan overigens geen breuk o.i.d. vinden.

Weet iemand of hier iets aan te doen is of dat het vanzelf weggaat?

Is het te repareren?

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Gewoon HP bellen, kans is erg groot dat je een nieuwe krijg. tel nr. 0900 115 0000

• alsmagalles
Heb de bon weer gevonden.

Ik denk niet dat ik een nieuwe krijg, dit scherm zal al wat jaren oud zijn en kan geen serienummer vinden.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Dit zijn druk vlekken. De kristallen staat niet meer 100% in lijn met de andere.

• alsmagalles
fleppuhstein schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:13:
Dit zijn druk vlekken. De kristallen staat niet meer 100% in lijn met de andere.
Is dat blijvend of kan je daar iets mee?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 23:07
Nee, daar kun je amper iets mee. HP gaat dat ook niet vervangen, omdat dat gewoon verkeerd gebruik is. Ik heb zelf een HP1730 met een drukvlek. Ik moet wel zeggen dat ie het afgelopen jaar minder is geworden, maar je ziet het nog steeds.

De garantie is overigens meestal best goed en lang bij HP, dus wellicht dat je nog garantie hebt. Als er iets anders kapot gaat (wat dus wel onder garantie valt) staan ze binnen een week voor je deur met een nieuwe.

Overigens tref je je serienummer in het on-screen menu aan. Het klopt dat die niet altijd achterop staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Nijn op 19-02-2008 22:20 ]

• alsmagalles
Heb de monitor teruggebracht en kreeg mijn geld terug. Ging erg makkelijk, ik denk dat zij het ook wisten maar hoopten dat ik er niet mee terug zou komen.

Heb vandaag een 3 maanden oude HP W2408H op de kop getikt voor 325 euro via Marktplaats dus daar kan ik wel een tijdje mee voorruit.

• Animal Baars
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-05 21:41
Ik zal deze maar even een rotschop omhoog geven, maar ik ben op zoek naar exact dezelfde monitor en zag deze ook bij hun staan via marktplaats. Het is dus een zaak die vooral 2e hands meuk doorverkoopt? Ik kan me al niet voorstellen dat ze een monitor die nieuw ruim 700 euro kost voor 185 aanbieden..

Ik zal dus helaas verder moeten zoeken, of is de kans gewoon groot dat ik een volledig functionerend scherm koop voor een spotprijs? Want dan zou ik eens langs kunnen rijden...
Pagina: 1