Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
hallo tweakfriends :P,

Ik heb een probleem met mijn laptop, namelijk dat deze niet meer in hibernate wil. Ik heb veel gegoogled, maar iedereen krijgt foutmeldingen en ik niet. Ik geef gewoon de opdracht om in de slaapstand te gaan, eventjes lijkt het te gebeuren en dan keer ik gewoon weer terug naar mijn desktop. Ik heb de hiberfil.sys al verwijderd, maar dat heeft niet geholpen. Ik hoop dat er een paar windowsnerds (:P) mij hier uit de brand kunnen helpen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
wanneer is het begonnen?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Een paar dagen geleden (weet het niet precies). Ik heb ook niet recentelijk iets geinstalleerd oid. Volgens mij was de eerste keer dat het fout ging na een powerpoint presentatie, maar dat lijkt mij niet de reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ik heb de update geïnstalleerd, maar helaas helpt het niet. (Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, omdat ik geen foutmeldingen kreeg.)

Wie, oh wie, kan mij uit de brand helpen?

• Aloys
  • Niet online
Ik heb ontdenkt dat het te maken heeft met het amvo-virus dat ik via school heb binnengehaald |:( . Ik heb het virus nu kunnen uitschakelen, hibernate werkt ook weer, maar ik krijg het niet voor elkaar om het virus uit met system32 directory te verwijderen. Wie kan mij helpen :P ?
Pagina: 1