Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik probeer al een tijdje mijn Parrot CK3100 te updaten via een bluetooth dongle.
echter krijg ik continue dat het koeppelen is mislukt..
zowel met mijn iphone als met mijn laptop (windows vista). met mijn pocket pc gaat het goed.
helaas kan ik via de pocketpc niet updaten :s.

als ik trouwens passkey 1234 gebruik snapt hij het niet dus ik doe het zonder passkey
iemand ideeen?

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
ja, passkey 0000 gebruiken, dat is meestal de default passkey!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 14:59
Ik heb een Parrot MK6100, maar ik verwacht dat de procedure hetzelfde is. Het downloaden van de software via internet werkte bij mij niet goed onder Windows Vista. Ik verwacht dat dit komt dat Parrot de software wil downloaden in de C:\Program Files directory en dat is niet meer toegestaan. Wellicht dat met UAC uitgeschakeld het wel werkt. Ik heb de update via een WinXP machine opgehaald en vervolgens die getracht te uploaden.

Zorg dat je de normale Windows BT-stack gebruikt. Ik heb begrepen dat de Toshiba stack die bij veel BT-dongles geleverd wordt problemen geeft. Daarna was het een fluitje van een cent. Volgens mij was de pincode 0000 of 1234.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Verwijderd

Topicstarter
ik blijf ook met xp maar krijen koppeling mislukt.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als laatste alternatief zou je de seriële kabel kunnen bestellen (of bij iemand langs gaan die `m heeft) en je carkit middels een update helemaal restoren.

Maar, graag verder in: [ervaring] Parrot BT carkits

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.