SD naar SD card kopieren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
IK heb een SD kaartje waar navigatie gegevens op staat. Maar omdat dit kaartje te klein wordt voor uitbreidingen. Heb ik een grotere SD kaartje gekocht 2GB. Nu wil ik de gegevesn van kaartje 1 naar kaartje 2 overkopieeren.

Maar zodra ik de gegevens probeer te kopieeren eerst naar me hardeschijf geeft hij aan dat de data niet leesbaar is en schrijfbaar. Beide kaartjes staan op unlock dus kunnen gewoon schrijven en lezen.

Het rare is dat op het kaartje met data ( de oude dus ) mappen staan met bestanden die als volgt heten.

╠|▒ÂÏ.eî

en nog een heleboel meer van dit soort gebeuren. Zodra ik de kaart in me navigator stop werkt alles gewoon dus het is niet kappot of wat dan ook. Maar kan de data ook niet kopieren naar me schijf of naar een andere usb stick.

De data op deze kaart staat allen op deze kaart er is dus geen cd of iets van. Hoe zou ik dit kunnen op lossen. ?

De gewone data met gewone namen kan ik overigens wel kopieeren

[ Voor 3% gewijzigd door Gatygun op 18-02-2008 21:22 ]

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Beetje omslachtig maar ik had hetzelfde probleem en heb het toen opgelost door een image te maken. Deze teruggezet op de andere SD en alles werkte prima.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.