ik weet mijn god nei meer waar ik mijn cdz moet laten die normale hoesjes nemen teveel plaats in beslag en die kleine boekejes voor 10 cd'z ofzo zijn reteduur en on overzichtelijk. Is er iet ietz ofzo, als een soort map waar je gewoon ietz van 4 cdz per bladzij erin kan doen met een protective achterzijde. WI ekan mij helpen?
Er zijn cd-mappen te koop voor het bewaren van 48, 72, en/of 144 cd's.
Je kan ze halen bij de lokale warenhuis, V&D, Free Record Shop, maar kosten een vermogen.
Wat beter is, is om ze bij een of ander computerbeurs te halen Veel goedkoper.
Dit is mijn favoriete manier van cd's opbergen. Lekker makkelijk en heel erg overzichtelijk. Kan je door je cd-verzameling bladeren.
Je kan ook CD-opbergsystemen kopen. Dan plaats je alleen de cd erin (zonder hoes ed dus). Vind ik onoverzichtelijk, moeilijk om een cd terug te vinden, of terug te plaatsen.
Je kan ze halen bij de lokale warenhuis, V&D, Free Record Shop, maar kosten een vermogen.
Wat beter is, is om ze bij een of ander computerbeurs te halen Veel goedkoper.
Dit is mijn favoriete manier van cd's opbergen. Lekker makkelijk en heel erg overzichtelijk. Kan je door je cd-verzameling bladeren.
Je kan ook CD-opbergsystemen kopen. Dan plaats je alleen de cd erin (zonder hoes ed dus). Vind ik onoverzichtelijk, moeilijk om een cd terug te vinden, of terug te plaatsen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hier ben ik het helemaal mee eens. De enige manier om dit goed bij te houden, is heel gedisciplineerd alle CD's catalogiseren en ook iedere keer het schijfje na gebruik weer opbergen. Nu kan ik me niet voorstellen, dat er ook maar 1 tweaker op deze aarde rondloopt, die dat daadwerkelijk kan.Op vrijdag 16 februari 2001 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
Die Caselogic (of naamloze) boeken werken idd het beste en zaterdag 24 februari is er weer een PC-Dumpdag in de RAI.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Erg leuk, maar wat als ik mijn muur terug wil vindenOp vrijdag 16 februari 2001 14:40 schreef petpas het volgende:
Hang ze op alfabetische volgorde aan je muur. Vind je altijd de juiste cd terug
Overigens werken die Caselogic (vier op een pagina DS) perfect ook, wat mobieliteit aangaat. Op LAN-party's heb ik gewoon altijd veel CD's bij me en mijn maten ook. Iedereen dus blij!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
je hebt ze zelfs van 240Op vrijdag 16 februari 2001 15:35 schreef westcoastleader het volgende:
aan wat voorn prijzen moek denken dan ik denk dak zo'n ding van 144 wel wil hhebben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Hmmm wat moet dat kosten?
Aangezien ik hier met een paar duizend cdrz zit
euh ok overdrijven kan ook maar het zijn er veeeeeeeeeeeel
ik heb gewoon een enorm cd rack tegen mijn muur gemaakt. In het totaal zo'n 15 meter, en das verlopig wel genoeg
= TheGrimReaper op tweakers
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:36
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hoelang, een week:):?Op vrijdag 16 februari 2001 23:32 schreef TGGoos het volgende:
ik heb gewoon een enorm cd rack tegen mijn muur gemaakt. In het totaal zo'n 15 meter, en das verlopig wel genoeg
Hmm... een 72 cdmap kost gemiddeld 30 gulden of twee jaar geleden op de HCC, wat het nu is weet ik niet meer. Maar toendertijd was er maar een kraampje met dat spul, nu zijn er tientallen... dus....Op vrijdag 16 februari 2001 16:45 schreef Dee-ehn het volgende:
Hmmm wat moet dat kosten?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1