Hier stond een rant, maar nu niet meer
mijn scanner zag hem gewoon niet, maar ik had zelf meteen door dat iets niet in de haak is... uiteraard te laat.
eerst geprobeerd nog handmatig te verwijderen -> geen suxes
hdd in een andere pc, met alvast panda erop
BAD CHOICE (is meteen in de prullenbak verbannen, draai nu maar bitdefender trial)
panda vertelde mij dat de schijf weer schoon is, dus de schijf weer terug in de oude pc
panda daar ook even instaleren, ging wat vreemdig (gezeur tijdens installatie?!), reboot -> BSOD
eerst even de schijf terug in de andere pc, jahoor, virussen staan er nog steeds op
schijf terug in eigen kast, dan maar naar safemode en panda weer eraf
oeps, safemode gaat rebooten
dan recovery
ook reboot
ik heb nu nog geprobeerd de schijf vanuit de xp cd te benaderen (recovery etc.)
ook nada, hij herkent niet dat er 2 partities opstaan (schijnbaar is de sata opstart disk anders dan het formaat van de schijf
kort gezegd, ik kan de schijf niet booten nog benaderen via cdrom
iemand nog suggesties om deze install te redden ?
(ik ga ondertussen alvast 50gb veiligstellen
mocht er echt niets anders opzitten)
mijn scanner zag hem gewoon niet, maar ik had zelf meteen door dat iets niet in de haak is... uiteraard te laat.
eerst geprobeerd nog handmatig te verwijderen -> geen suxes
hdd in een andere pc, met alvast panda erop
BAD CHOICE (is meteen in de prullenbak verbannen, draai nu maar bitdefender trial)
panda vertelde mij dat de schijf weer schoon is, dus de schijf weer terug in de oude pc
panda daar ook even instaleren, ging wat vreemdig (gezeur tijdens installatie?!), reboot -> BSOD
eerst even de schijf terug in de andere pc, jahoor, virussen staan er nog steeds op
schijf terug in eigen kast, dan maar naar safemode en panda weer eraf
oeps, safemode gaat rebooten
dan recovery
ook reboot
ik heb nu nog geprobeerd de schijf vanuit de xp cd te benaderen (recovery etc.)
ook nada, hij herkent niet dat er 2 partities opstaan (schijnbaar is de sata opstart disk anders dan het formaat van de schijf
kort gezegd, ik kan de schijf niet booten nog benaderen via cdrom
iemand nog suggesties om deze install te redden ?
(ik ga ondertussen alvast 50gb veiligstellen
[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 18-02-2008 21:12 ]