[Ahtec XFL 90 Duo] Wit scherm en daarna geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Sinds vanochtend heb ik ineens geen beeld meer op mijn laptopscherm. Gisteravond werkte alles nog perfect, maar vanochtend kwam ik er op school achter dat mijn scherm niet meer blijkt te werken.

Zodra ik de laptop aanzet krijg ik een wit beeld, met in het midden een paar blauwachtige strepen/vlekken. Na een tijdje schakelt het scherm zichzelf uit (althans zo lijkt het, want het beeld wordt zwart). Ik dacht eerst dat mijn videokaart kapot was, maar als ik een extra monitor aansluit op de vga connector dan heb ik gewoon beeld. Dus het probleem zit hem in het scherm, of in de kabel die het scherm met de videokaart verbindt lijkt me.

Ik heb nog garantie, maar wil hem eigenlijk liever niet opsturen als het gewoon een losse connectie is. Ik heb alleen geen idee waar de connector zit voor het scherm. Ik heb de laptop nodig voor mijn studie en ben hem liever niet een week kwijt.

Ik heb niet zoveel kaas gegeten van laptopschermen, maar een klasgenoot zei dat het in ieder geval niet de backlight was?

PS. Mocht het nodig zijn dan kan ik wel pics plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Wizz15 op 18-02-2008 20:15 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats