Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zwart beeld WMP 9 (in IE7)

Pagina: 1
Acties:

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hey tweakers,

Ik krijg sinds enkele weken een zwart beeld als ik via WMP in IE7 een programma van uitzendinggemist probeer te kijken, het geluid doet 't wel. Voorheen werkte dat altijd prima. Ik heb de help-functie van hun site gebruikt, die geeft aan dat ik de Flashplayer even moeten herinstalleren. Dat heb ik al enkele malen gedaan, zonder resultaat. Ook heb ik geupgrade naar WMP 10 en 11 maar het probleem blijft zich voordoen. Ik gebruik XP met SP2.

Weet iemand hier een oplossing voor aan te dragen? _/-\o_

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zou een overlayprobleempje kunnen zijn. Heb je niet toevallig je pc staan dat hij ook beeld naar de TV-OUT stuurt? Dat zou een oorzaak kunnen zijn.

[edit]
euhm.... heppie de search ook al geraadpleegd?
zoekderdezoek

[ Voor 26% gewijzigd door WFvN op 18-02-2008 19:52 ]

• nenne
Ja heb de search functie gebruikt maar de meeste replies zijn 5 tot 7 jr oud en de anderen zijn nvt voor m'n probleem. Ik zal nog ff die tv-out functie checken, al heb ik er naar mijn weten nooit mee geprutst...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Waarom zouden replies van 5 tot 7 jaar oud niet van toepassing kunnen zijn op je probleem? TV-OUT probleem is al jáááááren oud en nog altijd op bepaalde pc's van toepassing. En dat zal vast wel voor meer dingen gelden.

• nenne
Hoe simpel kan het soms zijn 8)7

Onder de opties van WMP, tabblad prestaties:
-> verbindingssnelheid op automatisch detecteren zetten
-> de schuifbalk van videoversnelling in het midden zetten

Alles werkt weer als een trein