[Outlook 2003] Envelop in system tray weg

Pagina: 1
Acties:

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Sinds enige tijd krijg ik bij het ontvangen van nieuwe email in Outlook 2003 geen melding meer onderin bij de system tray. De optie staat wel gewoon aangevinkt. Heb mijn account (IMAP) al een keer opnieuw aangemaakt maar wil geen vooruitgang boeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.bart-jb.nl/meuk/envelop.jpg

Iemand een idee waar het eventueel nog meer aan zou kunnen liggen, zonder Office opnieuw te moeten installeren?

Mijn boefje is liev!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je al geprobeerd het vinkje uit te zetten, outlook afsluiten, herstarten, outlook opstarten en dan vinkje weer aan te doen, outlook uit en weer aan?

Soms wil dat wel eens werken.

Staat je automatische systeemtrayicon opruiming niet aan? Waardoor hij niet meer wordt weergegeven?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Vorkie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:15:
Heb je al geprobeerd het vinkje uit te zetten, outlook afsluiten, herstarten, outlook opstarten en dan vinkje weer aan te doen, outlook uit en weer aan?

Soms wil dat wel eens werken.

Staat je automatische systeemtrayicon opruiming niet aan? Waardoor hij niet meer wordt weergegeven?
1e optie heb ik idd al geprobeerd, maar geen solve.

2e optie staat hide when inactive heb deze nu op always show gezet en dan werkt ie weer! Damn je bent een held volgens mij nog nooit zo snel een solve gehad hier :D

Mijn boefje is liev!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:20:
[...]

1e optie heb ik idd al geprobeerd, maar geen solve.

2e optie staat hide when inactive heb deze nu op always show gezet en dan werkt ie weer! Damn je bent een held volgens mij nog nooit zo snel een solve gehad hier :D
Geen probleem ;)
Dit probleem had ik ook en had het pas na 2 weken door ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vorkie op 18-02-2008 20:08 ]