Ik heb altijd men games gespeeld op een 19" tft op een Asus 7900gt-kaartje.
Dit kaartje is praktisch van in het begin lichtjes overclocked (450/660 naar 545/810).
Het geheel is gekoelt door een Zalman VF700-Cu.
Temperatuur is bijgevolg nooit hoger geworden dan 60° C (sinds die koeler, daarvoor stock temperatuurtjes)
Dit heeft altijd lekker vlot gelopen.
Als voeding hangt er een Tagan 480Watt aan
Nu heb ik vorige week een 2de schermpje gekocht.
Als ik nu een spel probeer te draaien is men hele scherm doorgeven van artifacts!
Trek ik dat 2de scherm terug uit, draait het normaal...
Momenteel volgens nVidia heb ik de laatste drivers staan (169.25 whql), en deze heb ik ook al enkele keren opnieuw geïnstalleerd gehad...
Vanzelfsprekend ook geprobeerd op stock steeds
Iemand nog een stom ding dat ik over het hoofd kan zien, en dat dus men spel verziekt, die dit wel kan oplossen?
Want ik zie de oplossing (weer) niet...
(jah, iedere keer men monitor uittrekken als ik wat ga gamen
)
Dit kaartje is praktisch van in het begin lichtjes overclocked (450/660 naar 545/810).
Het geheel is gekoelt door een Zalman VF700-Cu.
Temperatuur is bijgevolg nooit hoger geworden dan 60° C (sinds die koeler, daarvoor stock temperatuurtjes)
Dit heeft altijd lekker vlot gelopen.
Als voeding hangt er een Tagan 480Watt aan
Nu heb ik vorige week een 2de schermpje gekocht.
Als ik nu een spel probeer te draaien is men hele scherm doorgeven van artifacts!
Trek ik dat 2de scherm terug uit, draait het normaal...
Momenteel volgens nVidia heb ik de laatste drivers staan (169.25 whql), en deze heb ik ook al enkele keren opnieuw geïnstalleerd gehad...
Vanzelfsprekend ook geprobeerd op stock steeds
Iemand nog een stom ding dat ik over het hoofd kan zien, en dat dus men spel verziekt, die dit wel kan oplossen?
Want ik zie de oplossing (weer) niet...
(jah, iedere keer men monitor uittrekken als ik wat ga gamen
Bringer of heat, food and silence!