[Airport] "Your network device seems compromised"*

Pagina: 1
Acties:

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik ondervind sinds de 10.5.2 update een probleempje met mijn WiFi verbinding. Als ik een VM met bridged networking gebruik krijg ik een melding in de richting van "Your netwerk device seems to be compromised and will be dis-abled for one minute" tot nu toe iemand anders met dit probleem?

Hmm nouja, net opnieuw getest, tot nu toe de melding niet meer gezien. (Eerdere oplossing was de netwerk verbinding met de VM via NAT laten gaan ipv bridged)

[ Voor 21% gewijzigd door PositiveCreep op 17-02-2008 21:41 ]

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

PositiveCreep schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:35:
Ik ondervind sinds de 10.5.2 update een probleempje met mijn WiFi verbinding. Als ik een VM met bridged networking gebruik krijg ik een melding in de richting van "Your netwerk device seems to be compromised and will be dis-abled for one minute" tot nu toe iemand anders met dit probleem?

Hmm nouja, net opnieuw getest, tot nu toe de melding niet meer gezien. (Eerdere oplossing was de netwerk verbinding met de VM via NAT laten gaan ipv bridged)
Klinkt als waar ik het hier over had.
Ik had wat research gedaan toen ik er last van had in Tiger en het enige antwoord wat ik toen had gevonden was dat het te maken heeft met WPA. De router killt dan de connectie, omdat het denkt dat het "aangevallen" wordt. WPA2 lost dit probleem op.
En nu onder 10.5.2 krijg ik de melding nog steeds, maar wordt de verbinding niet verbroken :?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Deze reacties zijn afgesplitst van [Leopard] Ervaringen en Discussie Deel 2. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."