Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
hoi,

Ik zal to the pont komen. Heb een paar vragen.

Ik heb laatst hier thuis XP pro geinstalleerd op mijn vaders PC. Echter, met een illegale key. Is er een mogelijkheid om de code te veranderen naar de legale key van XP home? En heo werkt dat om de code van windows MCE om te zetten naar XP pro?

Voor de rest heb ik hier nog Media Center 2CD versie liggen. Kan ik die misschien omzetten naar 1DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
BlackWhizz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:21:
hoi,

Ik zal to the point komen. Heb een paar vragen.

Ik heb laatst hier thuis XP pro geinstalleerd op mijn vaders PC. Echter, met een illegale key. Is er een mogelijkheid om de code te veranderen naar de legale key van XP home? En heo werkt dat om de code van windows MCE om te zetten naar XP pro?

Nee dat kan niet, Het enige wat je kan doen is bij Microsoft een genuine advantage kit/licentie kopen.

Daar moet je uiteraard voor betalen (ongeveer 140 Euro)

Voor de rest heb ik hier nog Media Center 2CD versie liggen. Kan ik die misschien omzetten naar 1DVD?

Probeer ze alle 2 op te slaan in 1 map en brand die op DVD

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
Waarom zou je die code van MCE om willen zetten naar Pro? Zover ik weet is MCE gewoon een Pro versie met de extra Media Center functionaliteiten.

Dat op 1 DVD zetten zal heus wel ergens beschreven worden, mits mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Heb ze in 1 map gegooid en met nLite er een iso van gemaakt. Nu ben ik hem aan het installeren in MS Virtual PC. Jullie horen nog van mij.

Jammer van die licenties.

.... Dag later: ...
Heb MCE2005 samengevoegd door de isos te extracten in dezelfde map. Het werkt goed, alleen de 2e boot verliest die zijn thema.

[ Voor 31% gewijzigd door BlackWhizz op 19-02-2008 15:22 ]