Voor de website van een vriendengroep hebben wij een aardige hoeveelheid foto's van afgelopen jaren ge-upload.
Hierbij is een mappenstructuur gebruikt, bijvoorbeeld: /fotos/2006/12-10-06/index.html (De aparte html pagina's per map zijn gemaakt met Web Album Generator).
Wat ik me afvroeg of mogelijk was, is het volgende:
Een php of html script o.i.d. dat automatisch de /fotos/ map inclusief submappen afzoekt naar afzonderlijke fotopagina's per dag/activiteit zoals deze ingedeeld zijn.
Dus er zou als het ware een html pagina als output uit moeten komen met een lijst met foto's die naar de afzonderlijke mappen linkt.
Voorbeeld:
- 2006 -
2-2-2006 Phantasialand
4-3-2006 Concert blahblah
- 2007 -
Etc..
Bestaat er een dergelijke tool of html of php scriptje dat zoiets kan doen?
Hierbij is een mappenstructuur gebruikt, bijvoorbeeld: /fotos/2006/12-10-06/index.html (De aparte html pagina's per map zijn gemaakt met Web Album Generator).
Wat ik me afvroeg of mogelijk was, is het volgende:
Een php of html script o.i.d. dat automatisch de /fotos/ map inclusief submappen afzoekt naar afzonderlijke fotopagina's per dag/activiteit zoals deze ingedeeld zijn.
Dus er zou als het ware een html pagina als output uit moeten komen met een lijst met foto's die naar de afzonderlijke mappen linkt.
Voorbeeld:
- 2006 -
2-2-2006 Phantasialand
4-3-2006 Concert blahblah
- 2007 -
Etc..
Bestaat er een dergelijke tool of html of php scriptje dat zoiets kan doen?