De opstelling die ik nu heb is
- 2X JAMO COMPACT 90 90Watt 8 Ohm
- 2X 6442 ( Merk onbekent) Ongeveer 50Watt
Dat allemaal op een Monarch SA-450 (denk 20/30jaar oud, omdat deze Din stekkers heeft voor de input gelukkig heb ik daar wel een verloopje bij). Subliem geluid veel beter dan ik met mijn All in wan versterker had (Kanwood - 402). Alleen deze versterker is wel versleten na 30Jaar. De potmeters zijn door en er komt een Brom uit alle luidsprekers (op allen stopcontacten in het huis) dus de aarding moet wel goed zijn. Weet iemand een versterker die rond de 150/200Euro zit en liefst 4 kanalen kan aansturen (nu per kanaal 2 luidsprekers). Nu kon ik voor 200euro een AMC (3025)versterker kopen (maar met 2 kanalen 35watter). Is dat een beetje een goed merk en zou 35watt Versterker voldoende zijn ?
Zelf dacht ik aan merken zoals
-AMC
-B&W
-Demon
Na een zoektocht in het dorp kwam ik ook merken zoals :
- JVC
- Sony
Vragen
1. heeft iemand ervaring met deze merken ?
2. Zou ik niet een Hifi set kunnen kopen Bijvoorbeeld van Philips ?
3. Maakt wattage echt veel uit ?
- 2X JAMO COMPACT 90 90Watt 8 Ohm
- 2X 6442 ( Merk onbekent) Ongeveer 50Watt
Dat allemaal op een Monarch SA-450 (denk 20/30jaar oud, omdat deze Din stekkers heeft voor de input gelukkig heb ik daar wel een verloopje bij). Subliem geluid veel beter dan ik met mijn All in wan versterker had (Kanwood - 402). Alleen deze versterker is wel versleten na 30Jaar. De potmeters zijn door en er komt een Brom uit alle luidsprekers (op allen stopcontacten in het huis) dus de aarding moet wel goed zijn. Weet iemand een versterker die rond de 150/200Euro zit en liefst 4 kanalen kan aansturen (nu per kanaal 2 luidsprekers). Nu kon ik voor 200euro een AMC (3025)versterker kopen (maar met 2 kanalen 35watter). Is dat een beetje een goed merk en zou 35watt Versterker voldoende zijn ?
Zelf dacht ik aan merken zoals
-AMC
-B&W
-Demon
Na een zoektocht in het dorp kwam ik ook merken zoals :
- JVC
- Sony
Vragen
1. heeft iemand ervaring met deze merken ?
2. Zou ik niet een Hifi set kunnen kopen Bijvoorbeeld van Philips ?
3. Maakt wattage echt veel uit ?
[ Voor 18% gewijzigd door Roderiktweaker op 18-02-2008 20:59 ]