Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allen,

tijdens een update van adobe reader kreeg ik een foutmelding (geen idee meer welke) maar daarna werd de update toch "succesvol" afgerond. Toen heb ik nog enkele uren rustig doorgewerkt. Nu probeerde ik mijn laptop weer opnieuw op te starten en kreeg ik opeens het windows opstartmodus scherm. welke modus ik ook kies, normaal, veiligm veilig met netwerkmogelijkheid of commandoregel steeds weer mislukt het booten en herstart mijn laptop zich om weer bij het opstartmodus menu terug te komen.

hoe kan ik dit verhelpen als formatteren en opnieuw installeren van windows alleen als laatste redmiddel gezien mag worden?

groeten, lennart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 02:42
Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen (o.i.d.) en vervolgens Meneer Goegul vragen wat die foutmelding betekend.

EDIT: Als die optie er niet bij staat moet je even (terwijl je in het bootmenu bent) op F8 rammen zodat je de geavanceerdere modus te zien krijgt.

[ Voor 36% gewijzigd door The Realone op 18-02-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Aangezien je net een installatie (wel/niet) hebt afgerond: How to recover from a corrupted registry that prevents Windows XP from starting

Heeft mij al eens gered!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:00:
Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen (o.i.d.) en vervolgens Meneer Goegul vragen wat die foutmelding betekend.

EDIT: Als die optie er niet bij staat moet je even (terwijl je in het bootmenu bent) op F8 rammen zodat je de geavanceerdere modus te zien krijgt.
En na F8 eventjes laatst bekende configuratie kiezen, dat wil meestal wel helpen :) (Of last known good configuration)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Welke Windows versie gaat het om?
Dat is wel zo handig om te vermelden, en bovendien in dit forum verplichte kost.
Zie ook de Windows Clients - Policy :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij XP Home, maar welke build weet ik niet.
Pagina: 1