Ik heb een css file aangepast, alle letters op de website moesten van zwart naar wit worden gezet dus ik heb in de stylesheet de body color op FFFFFF gezet. Nu werkt dit opzich prima.
Alleen nu blijkt er in de php code een stukje javascript te staan, een kalender functie en die is niet te lezen met witte letters. Dus probeer ik alleen dit stukje weer in het zwart te krijgen, door de javascript code in een divje te plaatsen en deze color 00000 mee te geven in de stylesheet. Dit wil echter nog niet lukken, hij pakt hem niet.
En dan dus in de stylesheet
Maar op 1 of andere manier blijft de kleur van de kalender wit. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Alleen nu blijkt er in de php code een stukje javascript te staan, een kalender functie en die is niet te lezen met witte letters. Dus probeer ik alleen dit stukje weer in het zwart te krijgen, door de javascript code in een divje te plaatsen en deze color 00000 mee te geven in de stylesheet. Dit wil echter nog niet lukken, hij pakt hem niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <tr>
<td width="25%">Birthday:</td>
<td width="75%"><input type="text" name="datDOB" size="11">
<div class="tip">TIP: Click on month or year in header to scroll faster.</div>
<div class="id">
<script language=javascript>
var proDOB = new calendar("FIELD:document.add_patient.datDOB;ZEROS:false;" +
"DELIMITER:-;FORMAT:1;");
proDOB.aryMonths = Array("January", "February", "March", "April",
"May", "June", "July", "August", "September", "October",
"November", "December");
proDOB.aryDays = Array("Sun", "Mon", "Tue", "Wed",
"Thu", "Fri", "Sat");
proDOB.writeCalendar();
</script>
</div>
<br>
</td>
</tr> |
En dan dus in de stylesheet
code:
1
2
3
| .id {
color: #000000;
} |
Maar op 1 of andere manier blijft de kleur van de kalender wit. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?