Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Photoshop] Het pad .. voor de map bevat een ongeldig teken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de installatie van photoshop (windows XP pro) krijg ik de melding: "Het pad Documents and Settings voor de map bevat een ongeldig teken". Het pad naar D and S is gewoon C:\Documents and Settings. Het terugzetten van diverse systeemherstelpunten biedt geen soelaas. Wie weet raad?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is het complete pad dan, waar je Photoshop probeert te installeren? Welke versie probeer je te installeren? Ik pas meteen je topictitel ietwat aan

(Photoshop) Ongeldig pad > [Photoshop] Het pad .. voor de map bevat een ongeldig teken*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Photoshop elements 5.0 probeer ik te installeren. Wat het complete pad is weet ik niet want Photoshop bepaald dat blijkbaar zelf. Tijdens het voorbereiden van de installatie krijg ik alleen de melding "Het pad Documents and Settings voor de map bevat een ongeldig teken".

Verwijderd

Die fout ken ik, het is een fout in de Micosoft installer service. Wat helpt is tijdelijk een gebruiker aan te maken, vanuit daar photoshop installeren. Wel aangeven tijdens de setup dat je voor alle gebruikers photoshop wil installeren, vervolgens na de setup log je uit, en log je in op je eigen account en dan verwijder je het tijdelijke account weer.

Nu zou 't moeten werken. Het is niet echt een oplossing voor het probleem, maar meer een omzeiling..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt , ga ik proberen. Weet niet of me dit vandaag nog lukt, maar ik meld me zo snel mogelijk weer!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ragingbull. Photoshop nu probleemloos geinstalleerd. Weet je toevallig ook hoe het probleem met Microsoft installer service veroorzaakt wordt en hoe het op te lossen is? Tot zover in ieder geval bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Fijn dat het probleem is opgelost; en dat je dat ook nog even meldt. Zou je in het vervolg je laatste post aan willen passen als je binnen 24 uur nog iets wilt toevoegen, en je de laatste poster in het topic bent? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet juist afsluit. Kun je me in 't kort zeggen hoe ik het wel had moeten doen? Als nieuwe bezoeker van dit forum weet ik nog niet precies de weg.
Pagina: 1