Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1977
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 08:43
In het verleden kon ik altijd in de windows verkenner 2 of meerdere Excel documenten selecteren, en daarna openen. Deze werden dan netjes allemaal geopend.

Dit werkt nu niet meer, wat ik ook probeer, het lukt met geen enkel bestands type.. (DOC, XLS etc..)

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Je bent de topictitel vergeten af te maken en bent vergeten voldoende info te geven, zoals welk OS je hebt :P
En eeen enkel bestandstype, is dat dus ook geen txt? En wat gebeurt er wel als je twee .doc's selecteert en op enter ramt? Ook: wat is de actie als je een Office doc opent, wat staat er in de mapopties -> filetypes?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1977
F_J_K schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:13:
[...]

Je bent de topictitel vergeten af te maken en bent vergeten voldoende info te geven, zoals welk OS je hebt :P
En eeen enkel bestandstype, is dat dus ook geen txt? En wat gebeurt er wel als je twee .doc's selecteert en op enter ramt? Ook: wat is de actie als je een Office doc opent, wat staat er in de mapopties -> filetypes?
txt bestanden opent ie ook niet.. er gebeurd gewoon helemaal niets als ik meerder bestanden selecteer en wil openen.

de actie als ik bij filetypes kijk:

&Open

"C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE" /e

DDE: staat aan [open("%1")]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

txt bestanden opent ie ook niet..
Aha, dan heeft het dus niets met Office te maken en alles met Windows/de verkenner en verplaats ik je topic: OFF --> WOS

Dus zoals ik al vroeg: welk OS? En wat dan relevant wordt: welk patchlevel (SP2 + alles daarna?) en wat is er veranderd sinds het wel werkte?

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 18-02-2008 14:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1977
F_J_K schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Aha, dan heeft het dus niets met Office te maken en alles met Windows/de verkenner en verplaats ik je topic: OFF --> WOS

Dus zoals ik al vroeg: welk OS? En wat dan relevant wordt: welk patchlevel (SP2 + alles daarna?) en wat is er veranderd sinds het wel werkte?
Goed, het is dus windows XP SP2, en deze is helemaal bijgewerkt met de patches tot op vandaag.

Er is helemaal niets veranderd. Het werkt zo van de een op de andere dag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Hier heb ik ook al tijden naar lopen zoeken, maar helaas niks gevonden wat dit probleem verhelpt.

Als ik in het verleden in een map een mp3 + .doc, en een .jpeg selecteer en dan netjes op enter ram dan opende Windows netjes Media Player, Word en Windows Vieuwer in 1 keer.

Nu opend hij alleen wat ik het 1e geselecteerd heb.

Zelfde probleem met snelkoppelingen op het bureaublad...

Ik heb Windows XP Pro NL helemaal up-to-date ;)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Iemand een idee...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Gebruik je TweakUI/XP? http://blogs.msdn.com/old...ive/2004/02/02/66160.aspx + http://windowsxp.mvps.org/movetocontext.htm

Kijk hoe dan ook wat er bij HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers staat in je register en verwijder (na een backupvan die key!) een voor een keys tot je de juiste hebt weggegooid.

Kijk evt ook bij HCR\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers

Pagina: 1