Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Ja ik heb gegoogled en ja ik heb got afgezocht. Maar nergens staat een oplossing.

Ik heb 2 unallocated ruimtes op mijn hardeschijf. Samenvoegen met de ingebouwde partitie manager van Vista werkt niet. En 1 van die partities gebruiken als een map van de andere heb ik geen behoefte aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.thejetsetters.nl/martijn/merge.jpg
Partition Magic doet het niet in Vista.

Wat is een manier om dit op te lossen? Als het met een soortgelijk programma moet als PM, dan wel alleen een gratis versie of open source.

[ Voor 5% gewijzigd door achterop23 op 18-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Zit ook net verbaasd op de site van symantec te kijken... Ze hebben nog geen vista versie! Slechte boel van Symantec. Ze hebben het gewoon van Powerquest over genomen en niet door ontwikkeld. Beetje jammer.

Ik weet niet of Gparted (linux boot cd) met ntfs van vista overweg kan. Met XP werkt het wel.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit gaat sowieso niet lukken omdat de twee stukken unallocated space niet aaneen gesloten zitten. Je zult eerst je data moeten verplaatsen naar de voorkant van je partitie. Daarna heb je één geheel aan unallocated space. :)

Zie ook dit topic en de links daarin. Daar is dit veel besproken. Of het je met gratis of open source software gaat lukken weet ik echter niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

achterop23 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:59:
Ja ik heb gegoogled en ja ik heb got afgezocht. Maar nergens staat een oplossing.

Ik heb 2 unallocated ruimtes op mijn hardeschijf. Samenvoegen met de ingebouwde partitie manager van Vista werkt niet. En 1 van die partities gebruiken als een map van de andere heb ik geen behoefte aan.

[afbeelding]
Partition Magic doet het niet in Vista.

Wat is een manier om dit op te lossen? Als het met een soortgelijk programma moet als PM, dan wel alleen een gratis versie of open source.
Paragon Partition Manager doet het wel onder Vista. Je moet dan ff je data verschuiven en dan kan je her mergen ;)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
maar kan ik mijn data (de C schijf) schuiven? Vista is daar nml op geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

DukeBox

loves wheat smoothies

Onder safe mode (of ff swap file uitzetten) kun je ook extenden naar data die ervoor ligt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

achterop23 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:03:
maar kan ik mijn data (de C schijf) schuiven? Vista is daar nml op geinstalleerd.
jah dat kan. Ik heb nl mijn C schijf kleiner gemaakt en me D schijf daarmee groter gemaakt.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1