BarryMel
Denk het bijna wel. moet je maar ff zoeken om de Microsoft Site.
bij MS kom je alleen uit op de update die je via windows update moet downloaden..... dus geen losse driverBlackWhizz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:23:
Denk het bijna wel. moet je maar ff zoeken om de Microsoft Site.
BarryMel
de originele van MSBlackWhizz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:37:
Wat voor type is het precies?
http://www.microsoft.com/...are/RemoteKeyboard_lg.jpg
met de MS ontvanger en afstandsbediening
http://www.windowsdevcent...11/28/graphics/fig-21.jpg
er bij
BarryMel
Je hebt de MS USB InfraRood ontvanger erbij nodig, die samen met de kleine MCE Remote geleverd wordt.
Het toetsenbord wordt pas door de infrarood ontvanger herkend wanneer je de "Rollup 2" update voor WinXP MCE installeerd.
Ik denk dat je geen losse driver zult vinden.
Het toetsenbord wordt pas door de infrarood ontvanger herkend wanneer je de "Rollup 2" update voor WinXP MCE installeerd.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
die ontvanger heb ik er bij zoals ik hier boven aangafcoyote1980 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:37:
Je hebt de MS USB InfraRood ontvanger erbij nodig, die samen met de kleine MCE Remote geleverd wordt.
die roll up 2 weet ik van af maar daar moeten toch wel drivers uit zijn te halen ? in vista werkt het toetsenbord standaard
BarryMel
Dat komt omdat vanaf vista premium, mce standaard ingebouwd zit.barrymel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:56:
[...]
die ontvanger heb ik er bij zoals ik hier boven aangaf
die roll up 2 weet ik van af maar daar moeten toch wel drivers uit zijn te halen ? in vista werkt het toetsenbord standaard
Ja, dat werkt als je de drivers installeerd. Die zijn niet heel moeilijk te vinden.
Als ik het goed heb zijn het deze. Maar ik zal het vanavond nog even voor je nakijken. Ik heb hier wel een ontvanger en een keyboard liggen. (MCE machine staat nog op zolder na verhuizing)
Als ik het goed heb zijn het deze. Maar ik zal het vanavond nog even voor je nakijken. Ik heb hier wel een ontvanger en een keyboard liggen. (MCE machine staat nog op zolder na verhuizing)
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
die deed het niet maar via die link ben ik wel hier :Vorlon schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:55:
Ja, dat werkt als je de drivers installeerd. Die zijn niet heel moeilijk te vinden.
http://www.microsoft.com/...AB82F31DC8&displaylang=en
uitgekomen en die doet het wel, dus het is opgelost bedankt !
BarryMel
GoT Huisregels
Een topicstart van een enkele zin voldoet nooit aan de eisen die we stellen qua eigen inzet. Waar heb je gezocht? Op welke zoektermen? Wat vond je toen wel? Wat bleef desondanks exact onduidelijk?
Een topicstart van een enkele zin voldoet nooit aan de eisen die we stellen qua eigen inzet. Waar heb je gezocht? Op welke zoektermen? Wat vond je toen wel? Wat bleef desondanks exact onduidelijk?
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()