Apple muismat op maat...

Pagina: 1
Acties:
  • 2.515 views

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Ik zie dat er her en der wel behoefte is aan een mooie Apple muismat.

Op diverse sites kun je ze laten maken, maar wat als we dat eens samen zouden doen?
Stemmen over een mooi ontwerp en dan een bulk bestellen.

zoals deze bijvoorbeeld:
http://stratification.dev...art/Luxury-Apple-74803325

http://djeric.deviantart.com/art/apple-76028248

Interesse???

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:11
Count me in ;), laat het ontwerpen wel graag aan iemand anders als mezelf over ;)

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

okay, lijkt mij ook wel leuk!. Hoe doen we dat met de ontwerpen? Dat bijvoorbeeld iedereen een week lang zelf een ontwerp kan insturen. En uiteindelijk kiezen we met zijn allen de mooiste?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:59
Count me in! :)

Vooral die 2e inzending vind ik erg mooi! :D

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-01 13:02
Goed idee, mits er een mooi ontwerp wordt gekozen. :P

Work hard & be brave.

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Leuk idee. Maar hoeveel gaat het ongeveer kosten ?

Niet dat ik nu ja zeg en dat het me straks een vermogen kost.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:05
Als het een soort steelpad/hard kunstof is wil ik wel ja, stoffen muismatten hoef ik niet meer.

De "Hardtop muismat Ultra dun" lijkt me wel wat.

[ Voor 22% gewijzigd door justinb81 op 18-02-2008 10:46 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:31
Dit is een leuk initiatief. Helaas is in het verleden gebleken dat inkoopacties ook helemaal fout kunnen aflopen. Daarom, zoals ook in het algemeen beleid te lezen is, zijn inkoopacties niet (meer) toegestaan op GoT.

Het topic kan open blijven op de voorwaarde dat het gaat over de mogelijkheden tot het laten maken van muismatten, die iedereen dan (eventueel) individueel kan bestellen :). Anders kun je beter een inkoopactie opstarten op samenkopen.net of inkoopacties.nl.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

justinb81 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:44:
Als het een soort steelpad/hard kunstof is wil ik wel ja, stoffen muismatten hoef ik niet meer.

De "Hardtop muismat Ultra dun" lijkt me wel wat.
met slim, en dan een voorkeur voor de fUnc 1030 wat mij betreft. Ik heb een IceMat van mijn werkgever, die nota bene groter is dan mijn fUnc, maar die fUnc bewijst me al ruim 5 jaar trouwe dienst, zonder slijtage of andere problemen :) En de fUnc muist toch net even fijner dan de IceMat imho :)

[ Voor 5% gewijzigd door Whieee op 18-02-2008 11:49 ]

Launching containers into space

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als de prijs rond de €5,- blijft en de opdruk mooi is wil ik er wel twee hebben.

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Wat vinden jullie van de foto's in het openingstopic?
Zoiets had ik in gedachte.Maar dat staat natuurlijk nog helemaal open. Misschien hebben we een designer in ons midden.

Ik heb Tornado een offerte gevraagd van 100 stuks.
Verder zullen we bij een eventuele actie dit geheel BUITEN GOT om regelen...lijkt me gezien de ervaring wel zo handig.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:31
Dit gaat de verkeerde kant op. Een eventuele actie kun je wel buiten GoT regelen, maar het topic staat op GoT. Dat het uiteindelijk dan buiten GoT geregeld wordt doet daar niets aan af. Immers veel uiteindelijke kopers zullen GoT gebruikers zijn en het mede doen vanwege dit topic.

Jammer en helaas, maar het topic gaat op slot :).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 18-02-2008 13:06 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.