Binnenkort ga ik een afstudeerscriptie schrijven. Deze wil ik graag gaan schrijven in OOo Writer. Nu heb ik inmiddels al 1 jaar ervaring met OOo en zelfs €20 gedoneerd, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat OOo Writer goed genoeg is om een hele scriptie aan te kunnen. Maar bij MS Word heb ik nog meer twijfels.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een voorbeeld bestand wat gemaakt is in OOo Writer, zodat ik de kunst kan afkijken. Ik doel dan voornamelijk op het goed uitlijnen van illustraties (plaatjes, tabbellen, e.d.) met de juiste bijschriften, het opzetten van een inhoudsopgave en index. Zeg maar, dat je als schrijver een goede grip hebt op het maken van de tekst.
Weet iemand zo'n voorbeeld bestand en waar ik dat kan downloaden?
Google heb ik geprobeerd, maar zonder succes.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een voorbeeld bestand wat gemaakt is in OOo Writer, zodat ik de kunst kan afkijken. Ik doel dan voornamelijk op het goed uitlijnen van illustraties (plaatjes, tabbellen, e.d.) met de juiste bijschriften, het opzetten van een inhoudsopgave en index. Zeg maar, dat je als schrijver een goede grip hebt op het maken van de tekst.
Weet iemand zo'n voorbeeld bestand en waar ik dat kan downloaden?
Google heb ik geprobeerd, maar zonder succes.