In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Controleer eens goed je garantie bewijs en het boekje van je laptop, dikke kans dat daarin staat dat je dan je garantie verliest! Of is de garantie al verlopen?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Lijkt me niet, de Vostro lijn bestaat nl niet zo lang dacht ikSebazzz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 07:56:
Ze adviseren je de laptop open te maken
Controleer eens goed je garantie bewijs en het boekje van je laptop, dikke kans dat daarin staat dat je dan je garantie verliest! Of is de garantie al verlopen?
Maar in essentie heeft Sebazzz gelijk: eerst nagaan of je je garantie hierdoor kan verliezen.
K vind t sowieso ook raar dat de helpdesk je dat adviseert om eerlijk te zijn.
EDIT: Die link die je in je post hebt is naar een servicemanual, maw niet echt voor de eindgebruiker bedoeld. Ik zou het er niet op wagen om je laptop open te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Jeanpaul145 op 18-02-2008 08:07 ]
:j
Garantie is uiteraard nog niet verlopen, zijn letterlijke woorden waren dat ze dat toch niet kunnen zien, dus proberen kon geen kwaad.Sebazzz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 07:56:
Ze adviseren je de laptop open te maken
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Ja, zo ken ik er nog wel een paar...-Klimaks- schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:37:
Garantie is uiteraard nog niet verlopen, zijn letterlijke woorden waren dat ze dat toch niet kunnen zien, dus proberen kon geen kwaad.
Natuurlijk onzin hè. Probeer je laptop eens op te starten maar het scherm bijna ingeklapt te houden. Valt het backlight dan ook nog uit?
[ Voor 19% gewijzigd door Sebazzz op 18-02-2008 08:44 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]