Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(HTML) Mijn pagina W3C geldig te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

wie kan mij helpen om mijn HTML CODE van m'n index file hieronder W3C geldig te maken want hij geeft nog 22 fouten maar het zijn kleine foutjes volgensmij alleen zie ik de bomen door het bos even niet meer :$
voor de rest van de fouten weet ik zo geen aanpassingen of alteratieven
heeft misschien iemand anders een oplossing voor deze laatste fouten ?

Wie kan mij helpen m'n pagina ens en voor altijd W3c geldig te maken ?

Alvast Hartelijk Dank voor jullie hulp want ik zit er eigenlijk wel om verlegen en ik kan niet verder voordat dit in orde is.

Met vriendelijke groetjes,

Bjorn.

knip

[ Voor 97% gewijzigd door een moderator op 18-02-2008 08:50 ]

Verwijderd

Je kan beter een linkje naar een pagina geven. Het is nu lastig voor ons om de code te valideren. We moeten het eerst in een bestandje stoppen, en dan uploaden naar de W3-validator.

Anyway, debuggen is een belangrijke vaardigheid van een web-developer waar je niet zonder kan. Probeer ons eens uit te leggen wat error 1 betekent:
Line 51, Column 6: required attribute "TYPE" not specified.

<style>

The attribute given above is required for an element that you've used, but you have omitted it. For instance, in most HTML and XHTML document types the "type" attribute is required on the "script" element and the "alt" attribute is required for the "img" element.

Typical values for type are type="text/css" for <style> and type="text/javascript" for <script>.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 10:59
Wat een rotzooi die code. Je kan beter het herschrijven (en niet door dreamweaver laten uitpoepen) dan naar een van de vele fouten te gaan zoeken.

Overigens is GoT niet bedoelt om jouw sites te debuggen voor je, de W3C validator geeft precies aan wat er mis is en uitleg over hoe het wel moet.

rm -rf ~/.signature

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Ik heb de lap code even weggehaald, wij gaan niet op aanvraag code netjes maken. Wat zijn de foutmeldingen die je krijgt en waarvan weet je niet hoe je ze op moet lossen?

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
Als 1 van de foutmeldingen iets is wat DOT hierboven aangeeft dan kan je gewoon lezen wat je moet doen: het staat er letterlijk.

• TeeDee
  • Laatst online: 23:37

TeeDee

CQB 241

De W3C validator kan een middel zijn, geen doel.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

als je firefox gebruikt.. download dan tidy html validator.. is een heel handig programma :)

Verwijderd

Via http://validator.w3.org kan je je website ook laten keuren en dan zeggen Clean up Markup with HTML Tidy en dan is hij ook in één keer xhtml hoef je niks te downloaden alleen te surven en aantevinken.

• TeeDee
  • Laatst online: 23:37

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:26:
Via http://validator.w3.org kan je je website ook laten keuren en dan zeggen Clean up Markup with HTML Tidy en dan is hij ook in één keer xhtml hoef je niks te downloaden alleen te surven en aantevinken.
Daar heb je lekker veel aan. Zo leer je niks natuurlijk.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
TS: geniet gewoon lekker van je website zoals die nu is. Wil je je echt gaan verdiepen in HTML, dan pak er eerst eens wat leesmateriaal bij en dan komt die validator later wel. Als het je nu puur gaat om het valideren is het zonde van je tijd en zou ik het gewoon lekker laten :)
Pagina: 1