Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie enkele goede ICT bedrijven posten die gelegen zijn in een omtrek van 20KM rond Eindhoven.
Ikzelf ben van België afkomstig dus vraag ik dit liever even aan mijn noorderburen :)

Wat misschien ook interessant is dat jullie misschien een top 3 kunnen aanraden.
Kwestie dat ik geen ganse dagen zit te solliciteren en ik daarmee nog wat van mijn vakantiedagen kan overhouden O-)

grtz

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Philips?
Atos?

[ Voor 30% gewijzigd door Boudewijn op 18-02-2008 00:47 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
voila

Moeilijk he?

En kijk dan gerust even hier verder om wat specifieker te zoeken. "ICT Bedrijven" is nogal.. euh... nikszeggend.

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 18-02-2008 00:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Goeie kans dat als je dezelfde betrokkenheid en inzet tentoonspreidt bij de sollicitatie als dat je nu laat zien, geen een bedrijf je wil hebben ;)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:18

Wok

Dakloos...

Eindhoven is zo'n beetje het 'Silicon Valley' van Nederland, dus voor (vrijwel) iedere ICT-ers wat wils, bij wijze van spreken ;)

Zo'n beetje alle 'grote spelers' hebben wel activiteiten in of rond Eindhoven: Logica, Atos, Getronics/PinkRoccade, etc...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Op GoT verwachten we toch iets meer eigen inzet voor je een topic opent, zeker wanneer het een eenvoudige opzoekvraag betreft als dit. In elk geval succes met je sollicitatie(s).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.