Wanneer ik bijvoorbeeld een iPod, USB naar RS232 converter of een Bluetooth-stickje in een willekeurige USB poort van mijn computer heb aangesloten, of via een hubje, dan start mijn PC niet door. De PC blijft dan hangen in het begin van de POST.
Is met alle iPods en Bluetoothstickjes zo. Koppel ik het apparaat los en herstart ik de PC, dan gaat alles goed. Als het opstarten door de POST is, kan ik het apparaat wel aansluiten.
Lijkt me een moederbordprobleem. (Gigabyte GA-8SXGP)
Heb alle mogelijke instellingen in de BIOS geprobeerd, maar niks helpt. Heb me al overgegeven aan het probleem, valt niks aan te doen.
Het liefst heb ik sommige apparaten continu met de computer verbonden, maar dit gaat dus niet werken.
Heb laatst bij iemand met een oude computer een USB 2.0 kaartje van maar 10 euro bijgeprikt, en bedacht me net:
Kan een los USB (PCI) kaartje het opstartprobleem van mij oplossen?
Is met alle iPods en Bluetoothstickjes zo. Koppel ik het apparaat los en herstart ik de PC, dan gaat alles goed. Als het opstarten door de POST is, kan ik het apparaat wel aansluiten.
Lijkt me een moederbordprobleem. (Gigabyte GA-8SXGP)
Heb alle mogelijke instellingen in de BIOS geprobeerd, maar niks helpt. Heb me al overgegeven aan het probleem, valt niks aan te doen.
Het liefst heb ik sommige apparaten continu met de computer verbonden, maar dit gaat dus niet werken.
Heb laatst bij iemand met een oude computer een USB 2.0 kaartje van maar 10 euro bijgeprikt, en bedacht me net:
Kan een los USB (PCI) kaartje het opstartprobleem van mij oplossen?
[ Voor 8% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 18-02-2008 00:39 ]