Ik probeer al tijden de pricewatch te gebruiken, maar dat ding (of ik roep 'm verkeerd aan) wil gewoon voor geen éne meter meewerken.
Allereerst: ik heb mijn sessie al eens beëindigd, terug opnieuw aangemeld, maar niet dus.
Ik besluit nu om bv even iets op te zoeken op het woordje "linksys" om te kijken naar een printserver, en het ding vindt niets.
Doe ik nu zoiets fout? Ik heb echt het gevoel dat ik iets ongelooflijks dom doe, maar al mijn zoekcriteria staan volledig "open", dus vernauwen de zoekquery niet.
Als ik bv ook naar een categorie ga, krijg ik altijd (net zoals bij een query) :
. Ik snap het niet... , verlos mij uit mijn onwetend -en onbegrijpendheid.
Allereerst: ik heb mijn sessie al eens beëindigd, terug opnieuw aangemeld, maar niet dus.
Ik besluit nu om bv even iets op te zoeken op het woordje "linksys" om te kijken naar een printserver, en het ding vindt niets.
Doe ik nu zoiets fout? Ik heb echt het gevoel dat ik iets ongelooflijks dom doe, maar al mijn zoekcriteria staan volledig "open", dus vernauwen de zoekquery niet.
Als ik bv ook naar een categorie ga, krijg ik altijd (net zoals bij een query) :
Kom ik als anonieme gebruiker, en ik surf naar een categorie, dan krijg ik mooie alle producten te zien die in die categorie zittenEr werden geen producten gevonden. Probeer minder beperkende zoekcriteria, bijvoorbeeld door een ander trefwoord te gebruiken.
[ Voor 30% gewijzigd door HyperBart op 18-02-2008 00:27 ]