Dag allemaal, ik zat me eens af te vragen naar aanleiding van V&A aangeboden: Club3D HD 3870 Overclocked Edition wat er gedaan kan worden tegenover zeer onbeleefde antwoorden op emails.
Ik zal mezelf maar even quoten:
Nu valt het me op dat er nog wel meer users zijn die zich zo opstellen. Ooit heb ik eens een User Feedback geschreven naar aanleiding van zo'n negatieve actie per email. Na anderhalf jaar kreeg ik van Tweakers het bericht terug dat ze hier toch niet zo content mee waren (waarmee? het stond er niet eens bij
Gelukkig wist ik nog waar het om ging, beetje raar vond ik het wel
).
Vaak staat er bij User Feedback dat de persoon in kwestie ''snel handelde, netjes antwoordde, en met fatsoenlijk taalgebruik, beschaafde indruk''. Graag wil ik dit probleem dan ook onder de aandacht brengen, want imho mogen ook negatieve uitingen geplaatst worden ter beoordeling van de users.
Edit: ik krijg net een reply terug van user, dit ziet er al een stuk beleefder uit na mijn zinnetje dat ik een normaal antwoord op mijn voorstel toch wel op prijs stelde. Okee, dat probleem is dus de wereld uit, maar toch blijft het probleem van de onbeleefde users toch bestaan. Laten we ons daar op focussen
Ik zal mezelf maar even quoten:
Blaat. Krijg ik de volgende reactie terug:User,
Ik ben geïnteresseerd in je videokaart, alleen niet zo in de prijs. Even zien, hij is anderhalve maand oud en wordt nu derdehands. En je vraagt er 95% van de nieuwprijs voor? Die begrijp ik niet, als je het me uit kan leggen graag. 135 euro (~70% van de nieuwprijs) lijkt me een beter idee, imho.
Ik hoor van je, ik denk dat we er wel uitkomen.
Groetjes,
Jejking
Als je het er niet mee eens bent, kan je dat ook op een normale manier duidelijk maken imho. Daarom zeg ik er ook bij: ''ik denk dat we er wel uitkomen''.135,-? dream on
Nu valt het me op dat er nog wel meer users zijn die zich zo opstellen. Ooit heb ik eens een User Feedback geschreven naar aanleiding van zo'n negatieve actie per email. Na anderhalf jaar kreeg ik van Tweakers het bericht terug dat ze hier toch niet zo content mee waren (waarmee? het stond er niet eens bij

Vaak staat er bij User Feedback dat de persoon in kwestie ''snel handelde, netjes antwoordde, en met fatsoenlijk taalgebruik, beschaafde indruk''. Graag wil ik dit probleem dan ook onder de aandacht brengen, want imho mogen ook negatieve uitingen geplaatst worden ter beoordeling van de users.
Edit: ik krijg net een reply terug van user, dit ziet er al een stuk beleefder uit na mijn zinnetje dat ik een normaal antwoord op mijn voorstel toch wel op prijs stelde. Okee, dat probleem is dus de wereld uit, maar toch blijft het probleem van de onbeleefde users toch bestaan. Laten we ons daar op focussen
[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 18-02-2008 07:55 . Reden: Nick is voor dit topic niet van belang. ]