Heb de laatse dagen weer verschillende problemen met vista. Dit is er een van:
Ik heb een pc met windows XP. Daar is een Epson Stylus Photo 925 via USB op aangesloten. De printer is gedeeld en werkt ook perfect op andere computers. Nu wil ik met mijn 2e pc een netwerkprinter toevoegen. De printer word gevonden maar dan begint het. Wel te verstaan onder Vista Business 64 bit. Alleen vista begint te zeuren. Ik citeer:
Ik heb een pc met windows XP. Daar is een Epson Stylus Photo 925 via USB op aangesloten. De printer is gedeeld en werkt ook perfect op andere computers. Nu wil ik met mijn 2e pc een netwerkprinter toevoegen. De printer word gevonden maar dan begint het. Wel te verstaan onder Vista Business 64 bit. Alleen vista begint te zeuren. Ik citeer:
Ook al sluit de de printer rechtstreeks aan op de pc dan word de driver niet gevonden. Voorheen heeft het wel gewerkt op een Vista Ultimate 32 bit. Volgens mij ook op een Vista Ultimate 64 bit maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. De website van epson zegt mij ook dat de driver aanwezig is op vista. Heb al geprobeerd om de driver te vinden op mijn pc maar zonder resultaat. Mijn vraag: hoe krijg ik nu de juiste driver gevonden? Want dit is vreslijk irritant.Het juiste stuurprogramma is niet op de server voor printer 'EPSON Stylus Photo 925' geinstalleerd. Klik op OK als u het juiste stuurprogramma wilt zoeken. Klik anders op Annuleren en neem contact op met de netwerkbeheerder of de fabrikant voor het juiste printerstuurprogramma.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.