Ben toevallig opzoek naar een nieuwe computer voor videobewerking en grafische toepassingen (photoshop, illustrator en flash), en zag deze staan op de site van paradigit. Specificaties zien er veelbelovend uit voor deze prijs, behalve die videokaart dan. Wel jammer dat ik niet kan achterhalen wat voor moederbord erin zit..

699,-
Nu is mijn vraag is deze pc de moeite waard, of kan ik voor 700+ euro een betere computer samenstellen. Ik doe nu al mijn werk op een HP Pavilion laptop, en dat is niet altijd even fijn werken.

699,-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| [b]Hier de Specificaties[/b]
Nieuw in ons assortiment: deze Quad Core Pavilion van HP. Omhuld door een elegant nieuw uiterlijk, wat deze pc tevens lichter, mooier en stiller maakt. Verborgen connectoren en drives dragen bij aan de elegante styling, zodat hij overal in huis past.
Voorzien van de nieuwste beveiligingskenmerken, uitgebreide interfacemogelijkheden en een uitstekende digitale geluidsweergave – voor een zeer aantrekkelijke prijs.
* processor : AMD Phenom QuadCore 9500
* totaal werkgeheugen 3072 MB
* harddisk 750 GB opslagcapaciteit
* DVD Writer DoubleLayer met lightscribe
* NVidia GeForce 8500 GT 512 MB dedicated ram
* DVI/VGA , HDMI en TV out
* 10/100 MB netwerkaansluiting , firewire
* PS2 toetsenbord en muis
* 15 in 1 cardreader , 6 x USB 2.0
* Microsoft Windows Vista Home Premium
AMD's nieuwste Quadcore processor heeft de naam Phenom gekregen. En hiermee heeft AMD haar eerste processor met 4 separate kernen, die tot ongekende prestaties in staat is. Of het nu gaming, video-rendering of een andere veeleisende toepassing is, de 4 processorkernen in de Phenom processor weten er wel raad mee!
[i]per 23-2-2008 leverbaar[/i] |
Nu is mijn vraag is deze pc de moeite waard, of kan ik voor 700+ euro een betere computer samenstellen. Ik doe nu al mijn werk op een HP Pavilion laptop, en dat is niet altijd even fijn werken.