Toon posts:

Onderdelen Dell GX260

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van mijn werk een oude Dell GX260 (desktop) gekregen, welke ik aan mijn schoonvader kado wil geven (heeft zelf een nog veel oudere PC). Eerst wil het het upgraden met een geluidskaart, een fax/modemkaart (niet lachen) en extra intern geheugen van minimaal 256.

Weet iemand een adresje (region Eindhoven) waar ik het bovengenoemde kan kopen (dus niet rechtstreeks bij Dell.nl)? En wat gaat het me dan +/- kosten?

Alvast bedankt voor een evt. reactie!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:11:
Weet iemand een adresje (region Eindhoven) waar ik het bovengenoemde kan kopen (dus niet rechtstreeks bij Dell.nl)? En wat gaat het me dan +/- kosten?
Dat kun je toch zelf uitzoeken? Kijk wat voor hardware er in de PC zit, en zoek in de Pricewatch naar de onderdelen/prijzen en de computerwinkels.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Gewoon opzoeken wat er qua chipset in zit en hoe hoog de PCI kaarten mogen zijn (sommige Dells zijn low-profile), dan DIMMs en kaarten zoeken die erin gaan werken :z

Zie de PMG FAQ voor tips over hoe te vinden welk geheugen gaat werken. En mbt die kaarten, tja, kijk gewoon in dat beestje. Er zit trouwens standaard wel geluid op, dus tenzij je zeker weet dat dat ontoereikend is hoeft de extra kaart niet nodig te zijn.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.