Toon posts:

Coolermaster CM690 stiller maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er gebruikers van de CM690 kast die hem stiller hebben gemaakt dmv bijvoorbeeld Akasa Geluiddempende matjes.
Helpt dit om het geluid "in de" kast te houden.
Wil deze kast aanschaffen maar deze komt wel in de woonkamer te staan vandaar.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:22
Ik twijfel of je daar echt reslutaat mee gaat krijgen omdat de CM690 één grote gaten kaas is. Zelf heb ik de NZXT Hush http://www.nzxt.com/products/hush/, deze vind ik wel erg stil en is vergelijkbaar in prijs (en de matjes zitter er al in). Maar die blauwe leds zijn helaas wel erg fel.

[ Voor 15% gewijzigd door Cobb op 18-02-2008 11:50 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:48:
Zijn er gebruikers van de CM690 kast die hem stiller hebben gemaakt dmv bijvoorbeeld Akasa Geluiddempende matjes.
Helpt dit om het geluid "in de" kast te houden.
Wil deze kast aanschaffen maar deze komt wel in de woonkamer te staan vandaar.
Ik heb de bijbehorende sidepanel met window aangeschaft. Voor mijn gevoel is de kast wel wat stiller geworden hierdoor. Minder gaten en verder vibreert het oorspronkelijke sidepanel als er een fan op zit.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, die Hush is inderdaad een leuke kast.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:35
Cobb schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:49:
Ik twijfel of je daar echt reslutaat mee gaat krijgen omdat de CM690 één grote gaten kaas is.
Agreed.

Ik heb een tijdje een stacker gehad. En ja, je kunt ook zo'n kast stiller krijgen door stillere componenten (fan's, HDD's, ...) te gaan gebruiken, maar echt "stil" wordt het nooit. ;(

Ik heb hem uiteindelijk ingeruild voor een P182 en dat leverde echt veel meer resultaat op dan alles dat ik met die stacker geprobeerd heb...

Dempingsmateriaal is over het algemeen alleen leuk als 'finishing touch' voor net dat laatste beetje geluidsreductie. Wonderen zou ik er niet van gaan verwachten. Tenzij je de hele voorkant dicht wilde gaan plakken...

[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 18-02-2008 22:29 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
De Hush is moeilijk te krijgen, weinig leveranciers in Nederland.
Ga eens even kijken bij de Antec P182.(en die is ook besteld)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 12:37 ]

Pagina: 1