Logitech mx400: middelste muisknop

Pagina: 1
Acties:

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Hallo, ben sinds kort in het bezit van een logitech mx400, zo'n beetje de enige wat uitgebreidere muis met draad die nog te koop is.

Ben er opzich erg tevreden over, behalve over de middelste muis'knop', het klikken met met wieltje dus. Deze doet het opzich wel, maar er zit bij mijn exemplaar niet echt een 'klik' in. Je duwt em gewoon naar beneden, op een gegeven moment wordt hij tegengehouden, en als je dan ietsje harder duwt registreert hij een klik.

Is hier nog iemand met deze muis? Klikt het muiswieltje bij jullie wel als je hem indrukt?

Ik vraag me af of het zin heeft om terug te gaan, als het zo hoort houd ik net zo lief deze.

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2025

DNB

ik heb het even voor je getest, en de MX400 hier geeft zeker duidelijke feedback als je het wieltje indrukt. Het is wel irritant dat je vaak neigt om naar rechts/links te klikken, maar ik merk een duidelijke feedback, iets minder dan mn muis hier, maar zeker aanwezig.

Ik kan me ook herinneren dat de MX400 in het begin een beetje stroef was, vooral het wieltje, terwijl dit nu veel beter is, dus misschien dat hij nog ingewerkt moet worden bij wijze van spreken.

Als je zelf weet wanneer er een klik geregistreerd wordt, is dat toch genoeg lijkt me? Als je het maar voelt.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Bedankt voor je antwoord, dan ga ik er zeker even mee terug.
Als je zelf weet wanneer er een klik geregistreerd wordt, is dat toch genoeg lijkt me? Als je het maar voelt.
Daar leg je idd de vinger op de zere plek, dat kan ik nu namelijk niet goed voelen aangezien er geen klik zit. Ik voel dat ik het wieltje ergens tegen aan duw, maar de klik registreert dan nog niet, pas als ik iets harder duw opeens wel. Tamelijk moeilijk uit te leggen. :)

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Ik heb ook een MX400. Wat zeg ik, ik heb er zelfs 2 (laptop en pc), en die hebben alletwee een duidelijke klik die je hoort en voelt.
Wel was het in het begin een erg zware knop en schoot die snel naar links of rechts, maar volgens mij is dit versoepeld. Ik klik nu in ieder geval altijd raak bij de middelste knop.
Alleen is bij 1 muis de klik naar links half kapot. Die doet het alleen als je op een bepaalde manier drukt.

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Ik heb precies hetzelfde als jij. Heb ook een MX400 en de eerste dagen dacht ik dat er geen klik was. Het is een kwestie van flink gebruiken, dan wordt hij wel soepeler.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.