Zoals misschien vele onder ons heb ik ook even met Office 2007 gewerkt voordat ik er al snel achter kwam dat Office 2007 er totaal niet uit ziet (qua interface/layout)
En na wat overig speurwerk kwam ik er ook achter dat Office 2007 weinig tot geen meerwaarde/functie's heeft tot Office 2003.
En als er iets is dat Office 2007 wel kan en Office 2003 niet is dat op te lossen d.m.v. een Service Pack of een add-on / plug-in programma'tje bij Office 2003
Ik wil dan ook zo snel mogelijk aan de legale office maar dan wel 2003 Pro...
Maar waar is die nog te koop...?
Uiteraard heb ik een hoop computer winkels en webshops bekeken maar die verkopen allemaal het zelfde omdat 80 tot 90% van hun bij dezelfde groothandel inkoopt namelijk bij: IngramMicro of Bas Computers.
Op eBay/Marktplaats zie je nog wel het één en ander maar dat is vaak gebruikt/niet betrouwbaar of 2e hands...
Weet iemand nog waar ik een legale Office 2003 Pro of Standaard kan kopen...?
Alvast bedankt
En na wat overig speurwerk kwam ik er ook achter dat Office 2007 weinig tot geen meerwaarde/functie's heeft tot Office 2003.
En als er iets is dat Office 2007 wel kan en Office 2003 niet is dat op te lossen d.m.v. een Service Pack of een add-on / plug-in programma'tje bij Office 2003
Ik wil dan ook zo snel mogelijk aan de legale office maar dan wel 2003 Pro...
Maar waar is die nog te koop...?
Uiteraard heb ik een hoop computer winkels en webshops bekeken maar die verkopen allemaal het zelfde omdat 80 tot 90% van hun bij dezelfde groothandel inkoopt namelijk bij: IngramMicro of Bas Computers.
Op eBay/Marktplaats zie je nog wel het één en ander maar dat is vaak gebruikt/niet betrouwbaar of 2e hands...
Weet iemand nog waar ik een legale Office 2003 Pro of Standaard kan kopen...?
Alvast bedankt
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!