Waar nog een Office 2003 Pro te koop...?

Pagina: 1
Acties:
  • 14.499 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Zoals misschien vele onder ons heb ik ook even met Office 2007 gewerkt voordat ik er al snel achter kwam dat Office 2007 er totaal niet uit ziet (qua interface/layout)

En na wat overig speurwerk kwam ik er ook achter dat Office 2007 weinig tot geen meerwaarde/functie's heeft tot Office 2003.

En als er iets is dat Office 2007 wel kan en Office 2003 niet is dat op te lossen d.m.v. een Service Pack of een add-on / plug-in programma'tje bij Office 2003

Ik wil dan ook zo snel mogelijk aan de legale office maar dan wel 2003 Pro...

Maar waar is die nog te koop...?

Uiteraard heb ik een hoop computer winkels en webshops bekeken maar die verkopen allemaal het zelfde omdat 80 tot 90% van hun bij dezelfde groothandel inkoopt namelijk bij: IngramMicro of Bas Computers.

Op eBay/Marktplaats zie je nog wel het één en ander maar dat is vaak gebruikt/niet betrouwbaar of 2e hands...

Weet iemand nog waar ik een legale Office 2003 Pro of Standaard kan kopen...?

Alvast bedankt d:)b

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Er zijn idd maar 2 groothandels in heel nederland :P

Ik kan nog een aantal office basic licenties bestellen bij mijn licentie boer, maar dit zijn wel OEM versies. De rest is volgens mij op aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:02
Wat ik hier uit begrijp is dat het al een tijdje niet meer beschikbaar is:
http://office.microsoft.c...ducts/HA102294401033.aspx
Maar volgens mij mag je met een office 2007 licentie ook office 2003 gebuiken? Vraag dat anders eens na bij Microsoft. Ook zij hebben telefoon en email hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ik zal ze morgen eens bellen ja want ik ga echt geen honderden euro's betalen voor Office 2007

Zijn er nog meer mensen die Office 2003 (gaan)/(blijven) gebruiken omdat Office 2007 niks is...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom is office 2007 niks dan ? Ik werk er nu al vanaf het begin mee en moet zeggen dat Outlook een stuk gebruiksvriendelijker is geworden (oa. door to-do bar, zoek functie) . Ook de nieuwe ribbonbar bevalt mij prima... al met al dus niets te klagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 17-02-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:29
Office 2003 is niet meer te koop, deze is volledig uitgefaseerd ten voordele van office 2007. Microsoft bied deze niet meer aan.

Downgraden is ook geen optie, want in tegenstelling tot meestal gedacht is dit niet toeglaten voor oem producten. Misschien wel voor de andere retail / open licences :

Stukje van ms http://download.microsoft...15611/downgrade_chart.doc:

Which 2007 Microsoft Office system suites are eligible to downgrade to Office 2003 suites?
Customers who have licensed Microsoft Office Professional Plus 2007 are eligible to downgrade to Office Professional Enterprise 2003 and all previous versions as described above. Customers who have licensed Microsoft Office Standard 2007 are eligible to downgrade to Office Standard Edition 2003 and all previous versions of Office Standard Edition.

[ Voor 6% gewijzigd door tc982 op 17-02-2008 22:10 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:23
Als je nog student of medewerker van een onderwijsinstelling bent, kan je Office 2003 Pro voor 50 euro bij Surfspot.nl bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Anoniem: 20531 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:03:
Waarom is office 2007 niks dan ? Ik werk er nu al vanaf het begin mee en moet zeggen dat Outlook een stuk gebruiksvriendelijker is geworden (oa. door to-do bar, zoek functie) . Ook de nieuwe ribbonbar bevalt mij prima... al met al dus niets te klagen.
De layout van Word, Excell en Access is echt om te janken. Ik werk al sinds 1994 met office, en kan lezen en schrijven met de toen gekozen interface.
Access zit vol met bugs, die in versie 2003 er nog niet inzaten (servicepackje lost wel wat op). Alleen de interface van Outlook is min of meer hetzelfde gebleven, maar zoeken, oh man...
Je kan niet meer zoeken in een bepaalde tak van je mappenstructuur... Tegenwoordig is het Of alle mappen, of 1 map, maar niet meer 1 map met onderliggende. Echt superwaardeloos...

Nee, geef mij maar office 2003/

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De layout van Word, Excell en Access is echt om te janken. Ik werk al sinds 1994 met office, en kan lezen en schrijven met de toen gekozen interface.

Alleen de interface van Outlook is min of meer hetzelfde gebleven, maar zoeken, oh man...
Ik ben nooit een echte office gebruiker geweest in die tijd en ben zelf met XP/2003 begonnen, misschien dat ik alleen de basis functies gebruik die volgens mij makkelijk te vinden zijn in de nieuwe layout. Maar het zal smaak, gewenning en aanpassingsvermogen zijn :+
Access zit vol met bugs, die in versie 2003 er nog niet inzaten (servicepackje lost wel wat op).
Access gebruik ik zelf niet dus daar kan ik weinig over zeggen.
Je kan niet meer zoeken in een bepaalde tak van je mappenstructuur... Tegenwoordig is het Of alle mappen, of 1 map, maar niet meer 1 map met onderliggende. Echt superwaardeloos...
Wat bedoel je hiermee? Als je het hebt over het openen van bestanden dan werkt dit volgens mij stukken beter (onder Vista). Office 2007 onder XP heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:07
Ook ik ben al een tijdje op zoek naar licenties, heb er al 2 ontvangen, maar toen bleek dat ze uit open license kwamen. Dat doorverkopen is net zo legaal als er 1 downloaden van usenet.

Het prijsverschil tussen retail en OEM vind ik ronduit belachelijk, en nu wordt ik dus nog tegengehouden door het niet mogen downgraden van 2007 naar 2003 met OEM.
2007 gebruiken is niet eens een optie, want de computers hier draaien zakelijk nog op windows 2000 professional. En dat voldoet prima.

Nog ideeen? Ik wil best legaal, maar dit lukt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
jopie schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:25:
Ook ik ben al een tijdje op zoek naar licenties, heb er al 2 ontvangen, maar toen bleek dat ze uit open license kwamen. Dat doorverkopen is net zo legaal als er 1 downloaden van usenet.

Het prijsverschil tussen retail en OEM vind ik ronduit belachelijk, en nu wordt ik dus nog tegengehouden door het niet mogen downgraden van 2007 naar 2003 met OEM.
2007 gebruiken is niet eens een optie, want de computers hier draaien zakelijk nog op windows 2000 professional. En dat voldoet prima.

Nog ideeen? Ik wil best legaal, maar dit lukt gewoon niet.
Dit zag ik nogwel op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/147073772 maar weet niet of dit te vertrouwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 14:58

DyStiC

'Atta way, baby!

Eventueel zou je hier nog naar kunnen kijken, classic menu en toolbar voor Office 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je nog student/leerling of leraar bent kan je via je school nog aan een office 2003 komen
(of iemand lief aankijken die nog op school zit en deze evt voor je zou kunnen bestellen ;) (hint))

Op Slim.nl even inloggen als gast en dan bij alle producten, op categorie en dan bij Kantoortoepassingen onder Microsoft - Studenten Thuisgebruik te kijken.
even snel naar Slim.nl en dan hier klikken voor de directe link er naar toe.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DyStiC schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:20:
Eventueel zou je hier nog naar kunnen kijken, classic menu en toolbar voor Office 2007.
Iemand die daar al ervaring mee heeft hier?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

bartgrefte schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:46:
[...]

Iemand die daar al ervaring mee heeft hier?
ik heb wel een stuk er over gelezen in een computerblad (ga ik zo naar op zoek),

het zou nogal buggy zijn, en niet volledig 'the ribbon' vervangen. Het werkt wel beter dan het lint, maar zou geen echt context menu zijn zoals in 2003 nog wel het geval is. (mocht ik het blad terugvinden, dan leg ik dat hier ook even beter uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wiethoofd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:51:
[...]

ik heb wel een stuk er over gelezen in een computerblad (ga ik zo naar op zoek),
Heb ook pc-blad hier erges liggen waar die in genoemd wordt.... maar waar :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Ik zou zeggen: Verdiep je eens in office 2007. Het heeft wel degelijk meerwaarde t.o.v. 2003.
Vooral de grafische mogelijkheden in Word en Excel. En ik denk dat je toch een keer over zal moeten stappen. Het wordt toch de nieuwe standaard, of je het nu wilt of niet. Koop anders eens een boek over Office 2007

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb 2k7 al eens geprobeerd.... Als ik al overstap naar die dan is dat met een plugin die voor een "classic" layout zorgt, anders niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
funk-e schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
En ik denk dat je toch een keer over zal moeten stappen. Het wordt toch de nieuwe standaard, of je het nu wilt of niet.
Microsoft heeft een tooltje voor Office 2003 zodat het 100% overweg kan met de Office 2007 standaard :9

Dus die nieuwe standaard hoeft geen reden te zijn om over te stappen ;) (gelukkig maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

bartgrefte schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:05:
Heb 2k7 al eens geprobeerd.... Als ik al overstap naar die dan is dat met een plugin die voor een "classic" layout zorgt, anders niet.
offtopic:
je hebt nu gewoon een patch voor 2003 waardoor je 2007 bestanden kan openen en ze ook opslaan met 2007 indeling

@ hierboven, hier de link

Artikel:
En dan het artikel teruggevonden in de Computer!Totaal van Juli 2007 op bladzijde 82 en 83.
Hier een link naar hetzelfde online artikel over deze Classic Menu plugin voor office 2007.
Even de plus en minpunten volgens het artikel: (score 6/10)
+ Vult ontbrekende functies aan
- Niet exact de oude interface
- Niet ongevoelig voor Ribbon-gedrag

{edit} en dan was er nog een 2e plugin: Ribboncustomizer (met gratis starter editie) (score 8/10)
+ Vult ontbrekende functie aan
+ Intuïtieve werkwijze
+ Licentie geldt voor alle computers van gebruikers
- Beperkt door restricties van Microsoft

[ Voor 48% gewijzigd door Wiethoofd op 22-03-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En niet te vergeten, Office 2007 is zelfs op moderne systemen een zwaar pakket. Daarnaast zijn een aantal zaken die in Office 2003 wel aanwezig waren niet meer beschikbaar in 2007. En Office 2007 is nu nog erg buggy terwijl 2003 gewoon stabiel is. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat de nieuwe software, Vista / Office 2007, gewoon een stuk minder is dan de oude XP / Office 2003 combo. Hopelijk lossen ze dat snel op.

Dus als je graag nog 2003 gebruikt, dan moet je goed zoeken want het zal voornamelijk oude voorraad zijn wat nu nog leverbaar is. De meeste winkels zullen hun oude voorraden inmiddels wel verkocht hebben. Maar de wat kleinere ICT bedrijfjes hebben nog wel eens een paar licenties liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Blorgg schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:34:
De meeste winkels zullen hun oude voorraden inmiddels wel verkocht hebben. Maar de wat kleinere ICT bedrijfjes hebben nog wel eens een paar licenties liggen.
Ik was woensdag bij de Media Markt en die hadden tot mijn grote verbazing nog een paar paketten staan...

Ik dolblij :9~, zag ik voordat ik naar de kassa liep dat het upgrade pakketten waren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

heb je mijn links naar slim.nl al gevolgd? ik dacht dat ik nog wel een pakket kon bestellen met legitieme office 2003, dan zit je op 55 euro dacht ik zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76287

funk-e schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
Ik zou zeggen: Verdiep je eens in office 2007. Het heeft wel degelijk meerwaarde t.o.v. 2003.
Vooral de grafische mogelijkheden in Word en Excel. En ik denk dat je toch een keer over zal moeten stappen. Het wordt toch de nieuwe standaard, of je het nu wilt of niet. Koop anders eens een boek over Office 2007
Zo werkt dat natuurlijk niet. Ik heb totaal geen behoefte om me te verdiepen in Office 2007. Ik heb het nu sinds mei 2007 gebruikt, maar vind het nog steeds onhandig met die nieuwe menu's enzo. Alles kost me meer tijd dan in de oude versies met gewone menu's. De nieuwe functies die het biedt, gebruik ik niet, dus enige vorm van meerwaarde heeft het voor mij niet. Overigens ben ik nu overgestapt naar OpenOffice. Als ik me dan toch moet gaan verdiepen in iets, dan doe ik het liever op deze manier. Wellicht ook een optie voor TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Wiethoofd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:44:
heb je mijn links naar slim.nl al gevolgd? ik dacht dat ik nog wel een pakket kon bestellen met legitieme office 2003, dan zit je op 55 euro dacht ik zo te zien.
Ja, Ik heb net ff zitten snuffelen :)

Dit lijkt heel erg op surfspot alleen vraag ik me af of je bij aankoop ook een echt retail pakket krijgt of krijg je een "slim" aangepaste versie...

Ik heb wel eens verhalen gehoord dat jij bij surfspot of soort gelijke instellingen gewoon een officiele CDR krijgt en een download link.

van surfspot.nl:

De producten die via SURFSPOT.NL op CD worden aangeboden, worden onder andere uitgeleverd door de organisatie Slim.
Slim heeft het recht software van een groot aantal ICT-aanbieders in eigen beheer te dupliceren en onder eigen label uit te brengen. Mede door deze manier van werken kan SURFSPOT.NL de producten snel en voor een zeer lage prijs aanbieden.
De software die Slim dupliceert is dus originele software van een ICT-aanbieder, alleen in een ander jasje en speciaal voor het onderwijs. De CD's worden compact verpakt, ze passen (in principe) altijd in je brievenbus. Een slimme manier van software levering dus!

Zie ook: https://www.surfspot.nl/S...ellen+bij+SURFSPOT.NL.htm

Dit schrikt mij dus dan weer af...

Éen van de redenen waarom ik ook geen Office 2007 wil is dat je bij Office 2007 tegenwoordig geen CD/DVD meer krijgt maar ook gewoon een download link.

Voor 400+ € wil ik toch wel een tastbaar iets hebben want een CDR branden kan ik zelf ook B)

[ Voor 4% gewijzigd door crack_en_hack op 22-03-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

bij slim heb ik al eens een office 2003 pro besteld, je krijg een OEM versie, dus puur de cd's en een key op de 1e cdhoesachterkant.

Het zijn 4 cd's in een papieren hoesje en wegen dus zo weinig dat het voor 2 euro verzonden kan worden. Je krijgt dus geen download link!! en ook geen doosje (mocht je daar belang bij hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Schiet me zo ineens iets te binnen. 't is toch mogelijk om 2k3 en 2k7 naast elkaar te draaien? Dat zou dan een oplossing zijn. Gewoon met 2k3 blijven werken totdat 2k7 wat makkelijker lijkt :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
crack_en_hack schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:29:
Ik zal ze morgen eens bellen ja want ik ga echt geen honderden euro's betalen voor Office 2007
De versie voor thuisgebruik en studenten kost geen honderden euro's maar €129,99 (retail DVD versie) en dat is dan meteen een licentie voor 3 pc's :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

RAILGUNNER schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:22:
[...]

De versie voor thuisgebruik en studenten kost geen honderden euro's maar €129,99 (retail DVD versie) en dat is dan meteen een licentie voor 3 pc's :)
Maar als je Publisher wilt hebben zit je aan het professional pakket, en die kost weer meer.
En het 2003 pakket staat gewoon hier in de pricewatch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:52

Kwastie

Awesomeness

Microsoft supporte in het verleden (bron) office producten tot 5/6 jaar naar release datum. Dus je zult waarschijnlijk tot 2009 support hebben op office 2003.

Zelf vond ik office 2007 ook erg wennen, maar naar een aantal weken ben je er gelukkig aangewend. Zo vind ik Access 2007 veel beter werken dan de 2003 versie. Met word en excel 2007 heb je mooiere grafieken. Makkelijker te veranderen pagina layout.

Uiteindelijk zul je toch voor office 2007 moeten gaan.
Ik heb zelf Microsoft Office Enterprise 2007 aangeschaft via slim.nl.
Rond de 40 euro koste het voor mij, als student. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Kwastie op 23-03-2008 12:46 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 14:15
Is OpenOffice geen oplossing in jouw geval? Geen bloated interface, doet precies zijn ding.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Wiethoofd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:27:
[...]

En het 2003 pakket staat gewoon hier in de pricewatch.....
Ja maar helaas kan geen één winkel hem nog leveren (voorraad 0 of niet meer leverbaar)... en de helft is upgrade of UK of SBE.

Alleen Yorcom schijnt hem nog te hebben maar daar staat weer bij "(geen losse verkoop) |:( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
_eXistenZ_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:50:
Is OpenOffice geen oplossing in jouw geval? Geen bloated interface, doet precies zijn ding.
Heb ik idd naar zitten kijken maarja ik stap niet graag af van iets dat bekend is.

Wat de boer niet kent dat vreet hij niet :+
Kwastie schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:44:
Microsoft supporte in het verleden (bron) office producten tot 5/6 jaar naar release datum. Dus je zult waarschijnlijk tot 2009 support hebben op office 2003.

Uiteindelijk zul je toch voor office 2007 moeten gaan.
Ik heb zelf Microsoft Office Enterprise 2007 aangeschaft via slim.nl.
Rond de 40 euro koste het voor mij, als student. :+
Office 2003 wordt ge-support tot 14 Jan. 2014 dit vind ik lang genoeg om 2007 over te slaan (net als dat ik Vista oversla of bijna dezelfde redenen).
En dat is alleen maar de support (wat ik nog nooit nodig heb gehad) en daarna zal Office 2003 ook
gewoon blijven werken neem ik aan.

Of laten ze je dan betalen als je weer moet activeren B)

Vista en Office 2007 doen mij een beetje denken aan Windows Me en Office XP/2000.

Het zijn alle 2 tussendoortjes die niet lang lopen en weer snel vervangen worden.

Hopelijk komt Microsoft na Office 2007 met een verbeterde versie die wel de oude vertrouwde layout aan kan.

[ Voor 21% gewijzigd door crack_en_hack op 23-03-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maar dan zeg je wel dat je 2007 overslaat evenals vista, maar daar heb je nog geen 2003 licentie!
Hier thuis werk ik met een illegale en die bevalt perfect, ik zie de meerwaarde van een legale niet in, aangezien ze geen WGA varriant in office gestopt hebben.
office 2003+XP is idd een betere combo dan office 2007+vista en/of office 2000+windows 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Wiethoofd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:49:
maar daar heb je nog geen 2003 licentie!
Geen legale nee, wel een illegale ;)

Toen ik Office 2007 zag wilde ik gewoon even rondkijken of ik voor een leuk prijsje nog ergens een legale Office 2003 kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 14:15
crack_en_hack schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:26:
[...]
Heb ik idd naar zitten kijken maarja ik stap niet graag af van iets dat bekend is.
Wat de boer niet kent dat vreet hij niet :+
Tja, dan zit je nu met een probleem dat je anders niet zou kennen.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Niet online
_eXistenZ_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Tja, dan zit je nu met een probleem dat je anders niet zou kennen.
Oh my, dat is geweldig, de ironie _/-\o_

Je vergeet voor het gemak alleen wel even dat als hij wel het andere, minder bekende, software pakket zou nemen; hij met allerlei andere problemen zit. Veranderingen zijn niet altijd beter. Soms kan het helemaal geen kwaad om te kiezen voor een oplossing waarvan je zeker weet dat het goed werkt.

Nou ben ik misschien wel een pietsie klein beetje bevooroordeeld als het aankomt op het nieuwe vlaggenschip van Microsoft wat momenteel helaas nog geplaagd wordt door een behoorlijk aantal tekortkomingen. Iets wat je eigenlijk niet zou verwachten van een pakket waar je enkele honderden euro's voor neer moet leggen terwijl zij er, voor belasting, ruim 70% winst op boeken: dus dat is minus personeel, investeringen en andere onkosten. Maar het is toch niet teveel gevraagd dat je Office pakket gewoon doet wat het moet doen en meer niet? Ik vindt het erg jammer dat Office 2003 niet meer normaal leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 00:07

BLN

Kan je niet bij yorcom 2 reepjes ram kopen, en het office pakket, en daarna de 2 reepjes ram terugsturen??

Op een vergelijkbare manier worden heel veel OEM licentie's verkocht.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Raven schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:11:
Schiet me zo ineens iets te binnen. 't is toch mogelijk om 2k3 en 2k7 naast elkaar te draaien? Dat zou dan een oplossing zijn. Gewoon met 2k3 blijven werken totdat 2k7 wat makkelijker lijkt :)
Dat heb ik precies om deze reden geprobeerd afgelopen jaar...

Echter wil Office dan om en om (afhankelijk van welke Office je als laatst hebt gedraaid) zijn eigen installatie opnieuw uitvoeren, omdat een en ander niet zou kloppen op het systeem... (joh! :+ )

Zelf blijf ik nog even bij 2003, al is het alleen maar omdat ik dagelijks frontpage nodig heb :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

BiX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:29:
Kan je niet bij yorcom 2 reepjes ram kopen, en het office pakket, en daarna de 2 reepjes ram terugsturen??

Op een vergelijkbare manier worden heel veel OEM licentie's verkocht.
Dat is eveneens illegaal, het werd eerder wel gedaan, maar het mag volgens Microsoft niet. Wat wel weer mag gewoon losse OEM licenties kopen en aangeven dat jij zelf systeembouwer bent. Op deze manier zijn er wel webwinkels die losse OEM licenties verkopen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we anders maar stoppen met het bespreken van allemaal foute manieren :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
F_J_K schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:18:
Laten we anders maar stoppen met het bespreken van allemaal foute manieren :P
En een floppydrive kopen samen met Office en de floppydrive gewoon houden, dat mag toch wel...?

Ik snap trouwens niet wat Yorcom moeilijk doet met "Geen losse verkoop", tegenwoordig mag een winkel toch gewoon MS OEM versie's verkopen zolang ze nog in de doos zitten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Wiethoofd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:15:
bij slim heb ik al eens een office 2003 pro besteld, je krijg een OEM versie, dus puur de cd's en een key op de 1e cdhoesachterkant.

Het zijn 4 cd's in een papieren hoesje en wegen dus zo weinig dat het voor 2 euro verzonden kan worden. Je krijgt dus geen download link!! en ook geen doosje (mocht je daar belang bij hebben)
Is Office 2003 Pro nou 2 of 4 CD's...?, Ik zie vaak 2 maar ik hoor ook over 4 CD's...?, zijn daar ook weer verschillende versie's in...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

crack_en_hack schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:23:
[...]

En een floppydrive kopen samen met Office en de floppydrive gewoon houden, dat mag toch wel...?

Ik snap trouwens niet wat Yorcom moeilijk doet met "Geen losse verkoop", tegenwoordig mag een winkel toch gewoon MS OEM versie's verkopen zolang ze nog in de doos zitten...?
Je kan op z'n minst een mail sturen met de vraag wat je minimaal moet kopen om een Office 2003 OEM bij te krijgen. Ik zou bij een computerboer hier in de buurt een XP Pro licentie kunnen kopen bij geheugen of een dvd-brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Michael Knight schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:40:
[...]

Dat heb ik precies om deze reden geprobeerd afgelopen jaar...

Echter wil Office dan om en om (afhankelijk van welke Office je als laatst hebt gedraaid) zijn eigen installatie opnieuw uitvoeren, omdat een en ander niet zou kloppen op het systeem... (joh! :+ )

Zelf blijf ik nog even bij 2003, al is het alleen maar omdat ik dagelijks frontpage nodig heb :)
He :? :X
Lang leve Virtual Machines dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 25-03-2008 22:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoning!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-12-2019
Aangezien ik zelf ook nog voor twee (kantoor-)machines een Office 2003 Pro licentie nodig heb, ben ik benieuwd hoe het de OP verder is vergaan.

Ik kan zonder veel problemen een 2003 Studenten/Docenten versie aanschaffen, maar de FPP -en die heb ik volgens Microsoft toch echt nodig op een kantoor- is verrassend lastig te vinden. Illegaal wel, maar dat is niet aan de orde.

Het gaat er straks nog naar toe dat ik dan maar twee S/D exemplaren aanschaf. Als het niet 100% netjes kan, toon ik op die manier toch goede wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
crack_en_hack schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:31:
[...]

Is Office 2003 Pro nou 2 of 4 CD's...?, Ik zie vaak 2 maar ik hoor ook over 4 CD's...?, zijn daar ook weer verschillende versie's in...?
*schopje :P *, Iemand hier misschien nog een antwoord op...?

Misschien niet helemaal on-topic maar ik kwam laatst een Office 2003 AIO (All In One) tegen :? en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit van gehoord had.

Is dit een officiele Office versie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crack_en_hack schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:57:
Bij Surfspot krijg je 4 CDs, maar je hebt er maar 1 nodig. De andere 3 CDs zijn een Service pack, Office OneNote en een update. Die Office2003AIO ken ik ook ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Misschien niet helemaal on-topic maar ik kwam laatst een Office 2003 AIO (All In One) tegen :? en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit van gehoord had.

Die van 2003 dacht ik wel... ik kreeg er ook ooit eentje van 2007 die half NL en half EN was ivm nog te verschijnen versies :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou er maar niet vanuit gaan ;) Als het dezelfde AIO is welke ik ken dan is het antwoord zeker NEE! :P

Ik zou gewoon accepteren dat het niet meer te koop is, illegale wegen willen we hier iig niet bewandelen. MVLS download van Office 2003 is 1 cd, maar wat dat hier verder voor relevantie heeft ontgaat me dus een beetje.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Laatst online: 12:23

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb net even gekeken bij McDOS (groothandel), maar daar hebben ze ook alleen 2007. Wordt denk ik rondbellen naar de (kleinere) computer winkels. Misschien dat er ergens nog 1tje in een hoekje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choman
  • Laatst online: 11:40
als je office 2007 licentie koopt mag je toch ipv 2007 office 2003 installeren, want downgrade is toch toegestaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

corhortensius schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:12:
als je office 2007 licentie koopt mag je toch ipv 2007 office 2003 installeren, want downgrade is toch toegestaan???
dat zou niet logisch zijn, je kan met een windows Vista licentie toch ook geen windows xp of lager installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choman
  • Laatst online: 11:40
Wiethoofd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:13:
[...]

dat zou niet logisch zijn, je kan met een windows Vista licentie toch ook geen windows xp of lager installeren?
je kunt dan niet met die licentie installeren maar als je een lagere versie al hebt geinstalleerd bijv. ilegaal en je koopt een licentie voor een product wat nieuwer is dan wordt je oude (illegaale) product toch legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

corhortensius schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:34:
[...]
je kunt dan niet met die licentie installeren maar als je een lagere versie al hebt geïnstalleerd bijv. illegaal en je koopt een licentie voor een product wat nieuwer is dan wordt je oude (illegale) product toch legaal.
Nee, je koopt een licentie voor het nieuwe product, dus die is legaal, je oude blijft illegaal.

Zo kan je een Windows Vista upgrade licentie kopen die je alleen op een legale Windows kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ik ben weer even gaan zoeken vandaag en ik zag dat er in de UK nog wel het één en ander te krijgen is op Office 2003 gebied.

Alleen vraag ik mij af:

* Is UK engels het zelfde als USA engels.
* Kan ik een Office 2003 Pro UK/Engels installeren met NL taal d.m.v. een language pack o.i.d....? (er zijn veel oude topics hierover maar ze spreken alkaar allemaal tegen, kan het nou wel of niet en zoja met welke versie...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crack_en_hack schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:30:
* Is UK engels het zelfde als USA engels.
Nee, er zijn subtiele verschillen. Maar niet hinderlijk.
* Kan ik een Office 2003 Pro UK/Engels installeren met NL taal d.m.v. een language pack o.i.d....? (er zijn veel oude topics hierover maar ze spreken alkaar allemaal tegen, kan het nou wel of niet en zoja met welke versie...?)
Nee, dan heb je naar mijn weten een MUI-versie nodig. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
gambieter schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:32:
Nee, dan heb je naar mijn weten een MUI-versie nodig. :)
Interesting :9, Nou kan ik bij een groothandel dit kopen: OFFICE PRO 2003 ENGLISH/MULTILANG DISK KIT

Is dit wat ik dan nodig heb...?, en als ik zo'n CD heb pakt hij dan wel mijn code van het engelse pakket...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crack_en_hack schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:45:
Interesting :9, Nou kan ik bij een groothandel dit kopen: OFFICE PRO 2003 ENGLISH/MULTILANG DISK KIT

Is dit wat ik dan nodig heb...?, en als ik zo'n CD heb pakt hij dan wel mijn code van het engelse pakket...?
Zou ik niet op rekenen, maar wat denk je ervan om Microsoft deze vragen te stellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
gambieter schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:57:
[...]

Zou ik niet op rekenen, maar wat denk je ervan om Microsoft deze vragen te stellen? ;)
Jep, maar die werken maar van 9 tot 17:00 dus die liggen nu allemaal te pitten, ik dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee met Office MUI versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wiethoofd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Nee, je koopt een licentie voor het nieuwe product, dus die is legaal, je oude blijft illegaal.

Zo kan je een Windows Vista upgrade licentie kopen die je alleen op een legale Windows kan gebruiken
Bedrijven mogen weldegelijk een downgrade doen als het om Windows gaat, zo mag een bedrijf met een Windows XP licentie, Windows 2000 draaien en wanneer men een Windows Vista licentie heeft mag Windows XP gebruikt worden. Hoe dit met een Office pakket zit durf ik niet te zeggen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google=office downgrade right] => eerste hit is http://64.233.183.104/sea...=1&gl=nl&client=firefox-a

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Interesting als ik het zo lees :9, maar wel een ingewikkeld verhaal...

Als je dus Office 2007 Pro hebt mag je dus downgraden naar 2003 Pro, maar waar haal je dan een legale Office 2003 Pro code vandaan...?, Werken die 2007 codes ook op 2003 dan...?

En weet iemand of het mogelijk is een Office 2003 Pro OEM te installeren en die te activeren met een legale retail code...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crack_en_hack schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:56:
En weet iemand of het mogelijk is een Office 2003 Pro OEM te installeren en die te activeren met een legale retail code...?
Allemaal omwegen, en allemaal dingen die je bij Microsoft moet navragen aangaande de legaliteit (zoals al eerder is aangegeven). En probeer het uit, zou ik zeggen; je gaat nu toch weer proberen de grenzen op te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
gambieter schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:03:
[...]

Allemaal omwegen, en allemaal dingen die je bij Microsoft moet navragen aangaande de legaliteit (zoals al eerder is aangegeven). En probeer het uit, zou ik zeggen; je gaat nu toch weer proberen de grenzen op te rekken.
Mensen die Office 2003 willen worden zowat gedwongen om omwegen te nemen, en wat dan nog...? een omweg nemen lijkt me geen onbekend iets voor de meeste tweakers.

Ik rek geen grenzen op, ik probleer gewoon alle andere mogelijkheden te vinden en op een rij te zetten.
Vooralsnog probeer ik dit gewoon legaal te doen, als ik illegaal wil gaan doen zou ik over 10min al kunnen office'en.

Dit lijkt me geen vraag voor microsoft zonder dat hun gelijk gaan denken dat het hier om een "niet 100% legaal" truckje gaat, dus hoef ik hier geen serieus antwoord van te verwachten van Microsoft.

Als ik alle middelen had zou ik het gewoon gaat uitproberen ja maar die heb ik niet (althans niet legaal) en ik wil gewoon een aantal dingen checken voordat ik licenties ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crack_en_hack schreef op zondag 01 juni 2008 @ 18:19:
Dit lijkt me geen vraag voor microsoft zonder dat hun gelijk gaan denken dat het hier om een "niet 100% legaal" truckje gaat, dus hoef ik hier geen serieus antwoord van te verwachten van Microsoft.
Dat weet je pas als je het probeert. Als jij aangeeft Office 2003 prettiger in het gebruik te vinden, dan is er geen enkele reden om illegaliteit te vermoeden, afhankelijk van hoe je de vraag stelt. Maar wat je hierboven aangeeft is imo een wat slap excuus om het niet aan Microsoft te hoeven vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

De meeste dingen die je vraagt zal niemand ooit geprobeerd hebben, omdat ze het niet nodig hadden. OEM en retail hebben bij Microsoft altijd andere keys (zie Windows), dus de kans dat dit gaat werken is zeer klein.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 01-06-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Nou, Heb met Microsoft gebeld hoor, duurde wel lang :Z maargoed 8)7...

De antwoorden:

* Office 2003 (alle versie's) zijn niet meer te koop :( , Ook losse/extra licentie's niet meer :'( .

* OEM software CD activeren met een retail product key/code gaat niet |:( .

* Een retail software CD activeren met een OEM product key/code gaat ook niet |:( .

* Office 2007 product key/code's werken niet op Office 2003 :+ "t' was te proberen nietwaar ;) ".

* Een Engelse (of andere taal) Office retail kopen en dan een Nederlandse retail CD bestellen en met die Engelse product key/code een Nederlande Office retail activeren kan niet :r .

* Dus iedere versie van een pakket (Upgrade, OEM, Retail, SBE etc etc..) krijgen allemaal een serie product key/code's die niet op een andere versie werken, Ook niet op het zelfde pakket in een andere taal :N .

* Downgraden van Office 2007 naar 2003 mag alleen voor bedrijven met een "ben ff de naam kwijt" licentie voor meer dan 5 PC's :7 .

* Talen pakketten om als je bijvoorbeeld een Engelse Office hebt en je wil Nederlands zijn er ook niet, Je hebt wel een talen pakket Proofing Tools (voor spellingscontrole etc.) maar dan blijft je interface (menu e.d.) gewoon Engels ;( .

* Office CD's (en andere Microsoft CD's) nabestellen kan wel maar alleen bij een geldige product key/code en kosten zijn rond de 20-25 Euro per CD :r .

* Een Microsoft medewerkster omkopen door haar mee uit eten te vragen mag wel B) maar werkt ook niet :'(

[ Voor 23% gewijzigd door crack_en_hack op 03-06-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:43

Turismo

Clobberin' time!

Hier kan je in ieder geval nog office 2003 pro NL kopen http://www.digitalservice...rodukten.php?hc=27&sc=323

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
d:)b maar helaas is dat een OEM versie en ik zou hem graag willen meenemen naar een volgende PC als ik van PC wissel.

De OEM versie zie ik nog wel eens hier een daar maar meestal is dan nog de vraag of de winkel die hem aanbied ook daadwerkelijk op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 30-04 12:21
Ik heb een tijdje geleden nog een vijftal Office 2003 besteld bij Yorcom... Ik weet niet of ze die nog hebben...

/edit is een OEM Basic versie...

Al die moeite... Ik had het wel geweten na zo'n lange zoektocht wat ik zou doen. ;)
Sommige programma's werken niet icm Office 2007, in dat geval moet je nog steeds een Office 2003 hebben...

[ Voor 53% gewijzigd door eX0duS op 03-06-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
eX0duS schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:59:
Al die moeite... Ik had het wel geweten na zo'n lange zoektocht wat ik zou doen. ;)
Dat heb ik altijd :), Ik zoek altijd iets wat er niet is, of niet op voorraad is, of slecht leverbaar is of iets wat niet meer gemaakt wordt.

Het zal wel een aangeboren afwijking zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:29
* Office 2003 (alle versie's) zijn niet meer te koop :( , Ook losse/extra licentie's niet meer :'( .

Logisch, een oude auto kan je ook nu niet meer kopen, eens het nieuw model er is.

* OEM software CD activeren met een retail product key/code gaat niet |:( .

Dit is al een oud zeer, maar was toen al van toepassing.

* Downgraden van Office 2007 naar 2003 mag alleen voor bedrijven met een "ben ff de naam kwijt" licentie voor meer dan 5 PC's :7 .

Dit noemt Software Assurance en is enkel bedoeld voor bedrijven. Je hebt dan nog wel wat andere voordelen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Weet iemand wat dit voor Office CD is...?, Deze kwam ik tegen en zou een Office 2003 Pro Retail CD moeten zijn.

Ik vind het alleen een beetje vaag dat het niet zo'n koperkleur CD (net als Windows)

Ook zou het Professional zijn maar het staat er niet op, al heeft het wel alle onderdelen van Professional.

[img=http://img148.imagevenue.com/loc651/th_94564_Afb033_122_651lo.jpg]

[ Voor 15% gewijzigd door crack_en_hack op 17-06-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

op wikipedia:
Microsoft Office Publisher 2003 (Windows 2000 SP3 and higher), included with the Small Business, Professional and Professional Enterprise (Volume license only) SKUs of Office 2003.
Wikipedia: Microsoft Publisher
dus dat verkleint al de mogelijkheden van je cdversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
*O* Eindelijk heb dan toch nog een nieuw gesealed Office 2003 Professional NL Retail pakket gevonden bij een IT bedrijf die er nog 1 nieuw in doos op de plank had liggen :9~

Dus mijn actieve zoektocht is ten einde :)

Tijdens mijn lange zoektocht ben ik wel andere Office 2003 versie's tegen gekomen dus mocht er nog iemand zijn die ook persé iets van Office 2003 zoekt dan kan hij me een PM sturen ;)

Weet er toch nog iemand Office 2003 Professional NL Retail of andere 2003 pakketten weten te liggen, dan graag hier nog posten voor andere geinteresseerde.

[ Voor 20% gewijzigd door een moderator op 22-08-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264991

Beetje late reactie maar wij verkopen ze nog op onze site. TS is al voorzien en spammen hoeft niet

Office 2007 is trouwens voordeliger maar zo gaat dat nou eenmaal met schaarse producten.

[ Voor 15% gewijzigd door Lustucru op 22-08-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopics reacties verwijderd. Mag het topic nu weer wegzakken?

Dat iemand het in augustus 2008 heeft wil weinig zeggen voor de geinteresseerde die een maand later komt. Melden dat jet nog hebt liggen is niet gewenst

[ Voor 56% gewijzigd door Lustucru op 22-08-2008 18:47 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 30-04 12:21
Subtiele kick. ;)

Ik ben ook weer op zoek naar een Office 2003 (het liefst basic) versie, 3 stuks nog wel, na een uitgebreide zoektocht met Google, helaas niet kunnen vinden...
Heeft iemand toevallig nog ideeën waar ze te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
eX0duS schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:
Subtiele kick. ;)

Ik ben ook weer op zoek naar een Office 2003 (het liefst basic) versie, 3 stuks nog wel, na een uitgebreide zoektocht met Google, helaas niet kunnen vinden...
Heeft iemand toevallig nog ideeën waar ze te halen?
Zoek je een Engelse of Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En nu is het genoeg geweest.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1