Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet booten met Hiren's boot cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc boot met Hiren's boot cd en ik kies voor optie 2, dus starten vanaf cd, dan begint mijn pc achtermekaar te piepen en blijft doorgaan. het scherm blijft zwart en verder gebeurt er niks. Als ik boot met XP cd heb ik geen problemen. De cd werkt overigens wel gewoon op mijn laptop. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe op te lossen? Ik heb al een bios upgrade gedaan. ik vraag me wel af of dit een software of hardware issue is.

Alvast bedankt.

Fatih85

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:19

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Wat doet UBCD heb je daar ook het probleem?

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
Welke versie van Hiren's bootcd heb je?

Edit: We mogen d'r hier niet eens over praten, want Hiren's boot cd zit vol met illegale troep

Verwijderd

Topicstarter
wat is UBCD? Ja Nijn maar het gaat om het idee dat ik niet kan booten. en trouwens ik heb versie 9.3 een oudere versie heb ik ook. maar alsnog hetzelfde probleem.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:04:
wat is UBCD? Ja Nijn maar het gaat om het idee dat ik niet kan booten. en trouwens ik heb versie 9.3 een oudere versie heb ik ook. maar alsnog hetzelfde probleem.
Dat is een Ultimate Boot CD. Het is ongeveer hetzelfde als Hiren maar dan legaal

Website: http://www.ultimatebootcd.com/

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
THE_FIREFOX schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:08:
[...]

Dat is een Ultimate Boot CD. Het is ongeveer hetzelfde als Hiren maar dan legaal

Website: http://www.ultimatebootcd.com/
Met UBCD kan ik wel gewoon booten. ik heb het net getest

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem.
Is hier nu een oplossing gevonden buiten de UBCD.
Pagina: 1